قرارگاه های پلیس در استان های  کرمانشاه و ایلام  آغاز بکار کرد

سرویس کرمانشاه _ معاون عملیات فرماندهی نیروی انتظامی کشور گفت: فعالیت قرارگاه های پلیس از روز ششم شهریورماه در سه استان مرزی کرمانشاه، ایلام و خوزستان فعالیت خود را شروع کرده و با ۳۰ هزار نفر نیرو خدمات رسانی خود را به زائران اربعین ارایه می دهد.

به گزارش کردپرس؛ سردار حسین ساجدی نیادر حاشیه افتتاح قرارگاه تاکتیکی پلیس در مرز خسروی و بازدید از زیرساخت های اربعین و نقطه صفر این مرز رسمی افزود: مجموعه فراجا درصدد است تا با انجام اقدامات و تمهیدات لازم بهترین خدمات و تسهیلات را از نقاط شهری گرفته تا نقطه صفر مرزی به زائرانی ارائه دهد که قصد عزیمت به کربلای معلا را از مرزهای غربی دارند.

وی اظهار کرد : در رابطه با شهرها مجموعه انتظامی و پلیس پیشگیری فعال خواهد بود و در طول مسیر پلیس راه و مجموعه پلیس راهور خدمات رسانی لازم را به زائران ارایه می کند و این قول را می دهیم که نیروهای ما در جای جای مسیر حضور داشته باشند.

معاون عملیات فرماندهی نیروی انتظامی گفت : نیروهای ما در استان های مرزی امکانات لازم را فراهم کرده اند و در مرزها نیز حضوری فعالانه دارند تا زائران به راحتی از مرزها عبور کنند ضمن اینکه همکاران ما در سازمان اطلاعات و پلیس گذرنامه نیز بهترین تسهیلات را ارائه می دهند. قرارگاه های پلیس در استان های مرزی کرمانشاه، ایلام و خوزستان آغاز بکار کرد

سردار ساجدی ادامه داد: امروز در کرمانشاه هستیم و همکاران ما در مرزرسمی خسروی و استان کرمانشاه و همچنین مجموعه مرزبانی استان کرمانشاه بهترین امکانات را برای زائران فراهم کرده اند.

او گفت: طبق بازدیدی که ما انجام دادیم در پایانه مرزی خسروی مشکل خاصی نیست و پیش بینی های لازم انجام شده است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی کشور اظهار داشت: در رابطه با طول مسیر نیز نیروهای پلیس راه حضور دارند و در روزهای آینده نیز مسیر ها را تقویت می‌کنند.

وی افزود: در انتظامی استان کرمانشاه و شهرهای مرزی پیش‌بینی‌های لازم انجام شده و در زمینه مسائل امنیتی این اطمینان را به مردم می دهیم که هیچ مشکل خاصی وجود نخواهد داشت.

وی از پیش بینی های بسیار خوب در مجموعه ی پایانه مرزی خسروی توسط پلیس گذرنامه و مرزبانی خبر داد و گفت:تدابیری صورت گرفته که به راحتی هموطنان و زائران ما بتوانند از مرز خسروی عبور کنند و در خدمت مردم هستند.

امکانات بسیار خوبی در مرز خسروی برای زائران فراهم شده

سردار ساجدی اضافه کرد: با وجود محدودیت زمانی ساعات تردد در مرز خسروی -پنج صبح تا ۱۷بعد ازظهر- این اطمینان را می دهیم که امکانات بسیار خوبی در این مرز برای زائران فراهم شده و ما هم به عنوان فرزندان آن ها در انتظامی کشور در کنار هموطنانمان خواهیم بود و سعی می کنیم بهترین امکانات و خدمات رسانی را داشته باشیم، ضمن اینکه یگان ویژه ما ماموریت امنیت پایانه های مرزی را عهده دار هستند و در یاری رساندن و خدمات رسانی به زائران نیز حضوری فعال خواهند داشت.

کد خبر 37515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha