کشته شدن دو سرباز ارتش ترکیه در درگیری با YPG

سرویس ترکیه - در حمله YPG به پایگاه مرزی بیرجیک در اورفا، دو نیروی نظامی ارتش ترکیه کشته شده و سه تن دیگر مجروح شدند.

به گزارش کردپرس، وزارت دفاع ترکیه روز گذشته در بیانیه ای اعلام کرد که اوغورجان جینراوغلو گروهبان توپخانه ارتش، در حمله نیروهای یگان های مدافع خلق (YPG) به پاسگاه مرزی چیچک آلان از توابع بیریجیک اورفا، کشته شده است و 4 نیروی نظامی دیگر نیز مجروح شده اند. رسانه های محلی اورفا امروز صبح از کشته شدن یکی دیگر از مجروحان این حمله در بیمارستان خبر دادند.

در این زمینه، صالح آیهان استاندار اورفا نیز در گفتگو با خبرگزاری آناتولی اعلام کرد که صبح دیروز یک حمله به پاسگاه مرزی چیچک آلان انجام شده است که در اثر آن یک نظامی ارتش کشته و 4 تن دیگر مجروح شده اند.

پایگاه خبری محلی «آژانس اورفا» صبح امروز از جان باختن یکی دیگر از مجروحان این حمله در بیمارستان خبر داد. بر این اساس «اِنِس غازی اوزدمیر» سرباز قراردادی توپخانه ارتش که روز گذشته در حمله YPG به پایگاه مرزی در اورفا مجروح شده بود، صبح امروز در بیمارستان درگذشت.

وزارت دفاع ترکیه همچنین در بیانیه ای دیگر از کشته شدن یک نیروی نظامی خود در شمدینلی حکاری خبر داد. وزارت دفاع ادعا کرده است که آتاکان چاکر سرباز قراردادی ارتش، در اثر یک «حادثه مرتبط با سلاح» جان خود را از دست داده است.

حادثه مرتبط با سلاح در ترکیه به حوادثی کفته می شود که در زمان تمرین های نظامی رخ می دهند.

کد خبر 37046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha