مجلس برای کنترل گرانی‌ها از هیچ کمکی به دولت دریغ نمی‌کند

سرویس کرمانشاه - نماینده مردم کرمانشاه در نشست مشترک هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با هیئت دولت تصریح کرد: اگر فهم مشترک بین دولت و مجلس عمیق‌تر و اولویت‌های مشترک شناسایی شود، مجلس از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند تا هر چه زودتر مشکلات مردم ازجمله مشکلات معیشتی برطرف گردد.

به گزارش کردپرس؛ محمد رشیدی ضمن تبریک هفته دولت، در حاشیه این جلسه گفت: اگر بر این باور باشیم که باوجود استقلال قوای مجریه و مقننه، برای رفع مشکلات و پیشرفت کشور هر دو باید به‌صورت تنگاتنگ و دوشادوش یکدیگر باشند، در تأمین منافع مردم و حل مشکلات کشور گام‌های بزرگی برمی‌داریم.

رشیدی با تأکید بر اینکه همکاری دولت و مجلس در چارچوب قانون و رهنمودهای رهبری به رضایت مردم ختم می‌شود، گفت: همان‌طور که رئیس مجلس دکتر قالیباف هم بیان کرد، باید مشکلاتی که بروکراسی در کشور به وجود آورده و بر هر سه قوه تأثیرگذار است، برطرف نماییم تا زخم‌های به وجود آمده زودتر التیام یابد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با بیان اینکه اگر فهم مشترک بین دولت و مجلس عمیق‌تر شود، اولویت‌های مشترک شناسایی می‌شود، افزود: با حذف موازی کاری‌ها، همه بخش‌ها بر اولویت‌های مشترک متمرکز می‌شوند و با پیش گرفتن مسیرهای تخصصی به سمت رفع موانع و رفاه مردم پیش خواهیم رفت.

وی افزود: باید اولویت‌ها را به‌درستی شناسایی و مشخص کنیم تا به طبع آن تصمیمات درست اتخاذ شود و بدون آنکه مردم را به‌سختی بیندازیم، مشکلات کلان مملکتی را حل نماییم.

رشیدی با تأکید بر اینکه مردم کرمانشاه در زمان جنگ سینه‌های خود را سپر بلای کشور کردند، تصریح کرد: بیکاری معضل اصلی منطقه است که برای رفع آن برنامه‌ریزی‌های میان‌مدت و بلندمدتی در دستور کار قرار داده‌ایم تا زودتر از سختی‌های اقتصادی و مشکلات اجتماعی مردم بکاهیم.

کد خبر 36963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha