انتشار تصاویر زن جوان در اینستاگرام توسط یکی از بستگان!

سرویس آذربایجان غربی- رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی از انتشار تصاویر زن جوانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد و گفت: فردی از بستگان این زن به قصد آزار و اذیت اقدام به این کار کرده بود.

به گزارش خبرنگار کردپرس،سرهنگ اکبر نصرتی، در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: خانمی جوان با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس مراجعه و اعلام داشت که فردی با انتشار تصاویر وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام باعث آزار و اذیت و سلب آسایش وی شده است.

او ادامه داد: موضوع در اسرع وقت در دستور کار کارشناسان قرار گرفته با اقدامات فنی و بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد که این عمل خلاف قانون توسط یکی از بستگان نزدیک شاکی صورت گرفته است.

رییس پلیس فتای استان افزود: این خانم جوان بدون توجه به حفظ حریم خصوصی و اعتماد نابجا به اطرافیان، تصاویری از خود را در اختیار یکی از بستگان نزدیک قرار داده و همسر این فرد نیز به قصد آزار و اذیت شاکی با دسترسی به تصاویر، آن‌ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است.

سرهنگ نصرتی با اشاره به اینکه برای اینگونه اقدامات در قانون جرم انگاری شده است، گفت: فرد خاطی شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شده است.

او با بیان اینکه مراقبت و حفظ حریم خصوصی سدی در برابر مجرمین است، به کاربران هشداد داد: جهت پیشگیری از گرفتاری در دام مجرمین سایبری همواره به حفظ حریم خصوصی خود توجه کرده و به هیچ عنوان اطلاعاتی از خود از جمله تصاویر شخصی را در اختیار دیگران حتی نزدیکان خود قرار ندهید.

رئیس پلیس فتا آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: هموطنان عزیز با مراجعه به آدرس cyberpolice.ir می‌توانند از آخرین اخبار و اطلاعات مطلع شده و در صورت نیاز با شماره 096380 بصورت شبانه‌روزی می‌توانند با کارشناسان پلیس فتا در ارتباط باشند.

کد خبر 36852

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha