احداث پایگاه امداد و نجات در محور پاوه -  نوسود یک ضرورت است

سرویس کرمانشاه _ اردشیر رستمی در دیدار با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: به دلیل مرزی بودن ، فاصله طولانی با مرکز شهرستان و داشتن جمعیت زیاد منطقه نوسود, احداث پایگاه امداد و نجات در (محور پاوه به نوسود) این منطقه از ضروریات است و لازم است جمعیت هلال احمر این مهم را در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش کردپرس؛ رستمی با ستودن آمادگی نیروهای هلال احمر شهرستان پاوه و حضور به موقع آن ها در حوادث و سوانح گفت: انجام رزمایش و مانورها و اعلام ساعت صفر توسط هلال احمر برای بالا بردن میزان آمادگی و هوشیاری نیروهای هلال احمر را ضروری دانست.

وی همچنین با اشاره به کمبود وسایل مورد نیاز در انبارهای هلال احمر شهرستان خواستار تقویت این انبارها برای مواجهه با بحران های احتمالی شد.

مدیرعامل هلال احمر نیز در این دیدار گفت: در کوتاه مدت و برای فصل سرما پایگاه موقت امداد و نجات را در سه راهی شهدا (ملندو) مستقر خواهیم کرد و برای بلند مدت نیز احداث پایگاه امداد و نجات در سه راهی ملاندر برای پوشش بخش نوسود در دستور کار داریم که امیدوارم با کمک و پیگیری های فرماندار این مهم تحقق یابد.

محمدباقر محمدی در ادامه نسبت به تقویت و تامین انبارها و وسایل مورد نیاز هلال احمر شهرستان پاوه تعهد کرد و برای تحقق بیشتر و بهتر مطالبات شهرستان نسبت به سنوات گذشته قول همکاری داد.

کد خبر 36818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha