حل مشکلات آسیب‌های اجتماعی نیازمند راهکارهای خلاقانه است

سرویس کرمانشاه _سرپرست فرمانداری شهرستان کرمانشاه با اشاره به شاخص آسیب‌های اجتماعی در مرکز شهرستان، گفت: سازمان‌های مردم نهاد برای کاهش این آسیب‌های اجتماعی راهکارهای مناسب ارائه کنند.

به گزارش کردپرس، ابراهیم رحیمی زنگنه در جلسه شورای حمایت از تشکل‌ها، اظهار کرد: فعالیت سازمان‌های مردم نهاد برای رفع مشکلات اجتماعی موثر است.

وی با اشاره به نقش سازمان‌های مردم نهاد در کاهش آسیب‌های اجتماعی کرمانشاه بیان کرد: گروهی همدل و همراه در سازمان‌های مردم نهاد، برای یک نیت خیرخواهانه جمع می‌شوند که وظیفه فرمانداری در قبال این نیک‌اندیشی، تسهیل امور مربوط به سمن‌ها است.

رحیمی زنگنه با بیان اینکه صرف تشکیل تشکل‌های مردمی ملاک کار نیست تأکید کرد: این سازمان‌های مردمی براساس هدف‌های مشخصی تشکیل شده‌اند و برای اینکه کارایی لازم را داشته باشند باید برای حیطه وظایف خود برنامه و راهکار مناسبی ارائه کنند که مورد حمایت فرمانداری نیز قرار خواهد گرفت.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه فرمانداری کرمانشاه در کنار سازمان‌های مردم نهاد قرار دارد بیان کرد: سازمان‌های مردم نهاد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی به سراغ طرح‌های ابتکاری بروند و همچنین با بررسی نمونه‌های اجرا شده برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در سایر جوامع اجتماعی طرح‌های خود را اجرا کنند.

در این جلسه با درخواست خیریه سرای مهر دایان و حیات طیبه موافقت شد و تمدید مجوز بیمارستان معتضدی و موسسه خیریه هم‌اندیشان نیک‌نام زاگرس مورد تأیید قرار گرفت. بررسی درخواست تشکیل انجمن فرهنگیان بازنشسته شهرستان کرمانشاه نیز در دست بررسی قرار گرفت.

کد خبر 36718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha