کشته شدن دو تن از اعضای PKK در آگری و بازداشت دو تن دیگر از اعضای PKK در مرسین

سرویس ترکیه - وزارت کشور ترکیه مدعی کشته شدن دو تن از اعضای PKK در دوغو بایزید آگری و دستگیری دو تن دیگر از اعضای PKK در مرسین شد.

به گزارش کردپرس، وزارت کشور ترکیه با انتشار دو اطلاعیه جداگانه مدعی کشته شدن دو تن از نیروهای حزب کارگران کردستان (PKK) در آگری و دستگیری دو تن دیگر از اعضای این حزب در مرسین شد.

وزارت کشور ترکیه در اطلاعیه ای ادعا کرد که دو تن از اعضای PKK در چارچوب عملیات موسوم به ارن 10 در دوغو بایزید آگری کشته شده اند.

در همین راستا، سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه که این روزها به شدت مورد انتقاد رسانه های اپوزیسیون قرار دارد، با انتشار پستی در صفحه مجازی خود ادعا کرد که این دو عضو PKK از سوی مراد قاراییلان یکی از اعضای ارشد این حزب، مسئول انجام یک ماموریت در دوغو بایزید بوده اند که از سوی نیروهای اطلاعات ژاندارمری شناسایی و خنثی شده اند.

آناتولی ترکی، در گزارشی ادعا کرد که دو تن از اعضای PKK در حال آمادگی برای برگزاری یک عملیات در مرسین شناسایی و دستگیر شده اند. آناتولی ادعا کرده است که نیروهای پلیس از خانه این افراد 2 سلاح بدون مجوز و مقادیری فشنگ و مواد مخدر پیدا کرده است.

گفتنی است، پس از افشای یک باند قاچاق مواد مخدر در کشور که مواد را با ماشین پلیس و تحت رهبری یک بازپرس جا به جا می کردند، وزیر کشور مورد انتقاد بسیاری از رسانه های اپوزیسیون ترکیه قرار گرفته است. بنابراین در روزهای اخیر اخبار بسیار زیادی از بازداشت قاچاقچی ها یا کشف مواد مخدر از سوی پلیس منتشر می شود.

کد خبر 36615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha