اعلام آماده باش به دستگاه های اجرایی ایلام برای سیلاب احتمالی

سرویس ایلام - مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان ایلام از اعلام آماده باش به دستگاه های اجرایی ایلام برای سیلاب احتمالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مجید بیگلریان در نشست فوق العاده ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ایلام اظهار کرد: با توجه به اعلام هشدار سطح زرد و فعال شدن جریانات جوی بنام مانسون و احتمال صاعقه و بارش‌های شدید و جاری شدن سیلاب ازاوایل روز جمعه ۷ مردادماه تا روز یکشنبه ۹ مرداد ماه در سطح استان به ویژه مناطق جنوبی و شرقی، لذا وجود آمادگی در امر امدادرسانی به موقع و مقابله با سیلاب‌های احتمالی در مناطق یادشده ضروری است و باید همه دستگاه‌های خدمات رسان و عضو ستاد مدیریت در این راستان اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: در این مقطع زمانی اطلاع رسانی به مردم برای رعایت نکات ایمنی و اتخاذ راهکارهایی برای سیلاب‌های احتمالی، اجتناب از اتراق و چرای دام در محدوده رودخانه‌ها و مسیل‌ها، اجتناب از تردد وشنا در حاشیه رودخانه‌ها و صعود به ارتفاعات و فعالیت‌های کوهنوردی از سوی دستگاه‌های متولی اطلاع رسانی شود.

مدیرکل مدیریت بحران ایلام تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان و فرمانداران از طریق اطلاع رسانی مناسب، آمادگی لازم برای وقوع هرگونه حادثه احتمالی داشته باشند.

کد خبر 36247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha