هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ استان ایلام انتخاب شدند

سرویس ایلام - امروز طی آیینی در استانداری ایلام مدیران روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان جمع شدند و در یک انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان ایلام مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، با شمارش آرا و در نهایت خانمها و آقایان مریم چراغیان با ۳۹ رأی، علی‌عباس شیخ‌محمدی ۳۰ رأی، مهدی مظفری ۳۰ رأی، مسعود احمدیان ۲۹ رأی، محمد محمدیان شمالی ۲۵ رأی، علی‌محمد عزیزی ۲۴ رأی و علی‌نظر جوهری با ۲۳ رأی به عنوان اعضای اصلی و رضا نجفی با ۲۲ و علیرضا معراجی با ۱۹ رأی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

ایمان رحیم پناه مشاور و مدیرکل حوزه استاندار ایلام در این آیین وظیفه اصلی روابط عمومی را تنویر افکار عمومی حول محور اطلاع رسانی به موقع، مستند و شفاف از اقدامات و فعالیت های دستگاه های اجرایی دانست و گفت: اطلاع رسانی و اطلاع یابی به گونه ای باشد که بازخورد تمام اقدامات و فعالیت های دستگاه های اجرایی از مردم گرفته شود که این امر نقش مهمی در راستای به روز رسانی و بهتر کردن فعالیت های دستگاه های اجرایی دارد.

وی افزود: نهضت نظارت و پیگیری فعالیت های دستگاه های اجرایی در استان شروع خواهد شد و بازوی اصلی در تحقق این نهضت، روابط عمومی دستگاه های اجرایی و رسانه ها هستند و دست کمک به سوی همه عزیزان دراز می کنیم که بتوانیم به بهترین شکل ممکن این امر را جامه عمل بپوشانیم.

محمد صحرایی مدیر روابط‌عمومی و اموربین‌الملل استانداری ایلام در این نشست با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع اقدامات دولت و دستگاه‌ها، خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی‌ها تعامل با رسانه‌ها را افزایش دهند.

صحرایی با عنوان این مطلب که شورای هماهنگی روابط عمومی ها نقش مهمی در سیاست گذاری و تبیین برنامه‌های دولت دارد، خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌ها یکی از ساختارهایی است که در هر استان از مسیر برگزاری انتخابات و با رای خود مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده و رسالت‌های کلان و مهمی را در حوزه اطلاع‌رسانی خدمات دولت بر دوش می‌کشد.

کد خبر 35722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha