ایلام بیشترین سهم اعتبارات اربعین را در کشور دارد

سرویس ایلام - معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در آیین تودیع و معارفه مدیران کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: در سال جاری ایلام بیشترین سهم اعتبارات اربعین را در کشور دارد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمد تیموری اظهار داشت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بخش حمل و نقل مسافربری در ایام اربعین سال‌های گذشته با تمام توان خدمات دهی مناسب را برای رفاه حال مسافران و زائران انجام داده است.

وی اضافه کرد: همکاران راهداری در استان ایلام خادم حسین (ع) بوده و در ایام اربعین شاید بیشترین تجلی در پایانه مهران هستیم.

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: بیشترین سهم اعتبارات اربعین امسال به استان ایلام اختصاص یافته که روز گذشته برخی از آن ابلاغ شده است.

تیموری بیان داشت: در ایام اربعین بخش حمل و نقل مسافر که حدود ۱۴ هزار اتوبوس است، در راستای خدمات رسانی به زائران عتبات بسیج می‌شوند.

وی عنوان کرد: در بخش راهداری ۲۱ هزار نفر پرسنل با ۱۴ هزار ماشین الات سبک و سنگین در طول ۲۲۱ هزار کیلومتر راه مشغول فعالیت هستند.

تیموری گفت: به دلیل وجود تحریم‌های ظالمانه که در بخش ریلی و هوایی اعمال شده است، در کشور ۹٠ درصد جابجایی کالا و مسافر از طریق جاده‌ها انجام می‌شود.

کد خبر 33442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha