منصور یاواش و اکرم امام اوغلو با مردم وان دیدار کردند

سرویس ترکیه - منصور یاواش و اکرم امام اوغلو دو شهردار محبوب CHP برای دیدار با مردم و کسبه استان کردنشین وان راهی این شهر شدند.

به گزارش کردپرس، با نزدیک شدن زمان انتخابات در ترکیه، رفت و آمد رهبران و اعضای احزاب اپوزیسیون به شهرهای کردنشین افزایش یافته است. در آخرین مورد روز گذشته منصور یاواش شهردار آنکارا و اکرم امام اوغلو شهردار کلان شهر استانبول، که هر دو از امیدهای اصلی حزب جمهوری خواه خلق (CHP) برای شرکت در انتخابات آتی ریاست جمهوری هستند، برای دیدار با کسبه وان راهی این شهر شدند.

به نوشته جمهوریت، یاواش و امام اوغلو که پیشتر شایعاتی از کدورت بین آنها بر سر زبان ها افتاده بود، در حضور مردم و خبرنگاران با یکدیگر دیدار کرده و در یک کافه نشستند. آنها در این سفر با مردم و کسبه شهر وان دیدار کردند و درباره مشکلات آنها جویا شدند.

همچنین دو شهردار CHP برای سه روز در «پودمان شهرداران» CHP که از قضا در شهر وان برگزار می شود، شرکت می کنند.

بنا بر خبر ایندیپندنت ترکی، پودمان شهرداران CHP با ریاست کمال قلیچدار اوغلو رئیس CHP و با حضور 77 تن از شهرداران این حزب از جمله امام اوغلو، یاواش و تونچ سویر شهردار محبوب ازمیر برگزار می شود.

رسانه های نزدیک به اپوزیسیون ترکیه از جمله TELE1، و سوزجو، استقبال مردم از دو شهردار CHP به ویژه امام اوغلو را چشمگیر توصیف کردند.

لازم به ذکر است، ملیح گوکچک شهردار سابق آنکارا و عضو ارشد حزب عدالت و توسعه (AKP) که پیشتر انتخابات شهرداری آنکارا را به شهردار CHP واگذار کرده بود، با انتشار ویدئویی از دیدار دو شهردار CHP در استانبول، مدعی شده بود که آنها با یکدیگر دست نداده و حرف نمی زنند. ویدئوی مورد نظر به طور گسترده از سوی رسانه های حکومت ترکیه بازپخش شد.

کد خبر 33187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha