نوبت‌دهی تعویض پلاک در استان ایلام اینترنتی شد

سرویس ایلام - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، گفت: با هدف گسترش خدمات الکترونیکی نیروی انتظامی از روز سه ‌شنبه هفته جاری نوبت دهی تعویض پلاک در استان ایلام، اینترنتی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سرهنگ ابوالفضل کهزادی گفت: از روز سه ‌شنبه هفته جاری نوبت دهی برای دریافت خدمت شماره‌ گذاری و تعویض پلاک در این استان، صرفا به شکل اینترنتی انجام خواهد شد.

وی افزود: اجرای این طرح با هدف گسترش خدمات الکترونیکی نیروی انتظامی به مرحله اجرا درآمده است؛ همچنین این اقدام در راستای افزایش خدمات، ارتقای سرعت و کیفیت خدمات، جلوگیری از هدر رفت زمان و نیز رعایت پروتکل‌ها و مقررات مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی انجام شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام، گفت: مراجعه کنندگان حتما راس ساعت اعلام شده در نوبت اینترنتی که برای انان پیامک می‌شود به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند.

وی بیان داشت: متقاضیان دریافت نوبت اینترنتی تعویض پلاک می‌توانند با مراجعه به نشانی www.nobatdehi.epolice.ir، نسب به دریافت نوبت اقدام و در تاریخ و ساعت مشخص شده به مرکز تعویض پلاک ایلام مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان، تاکید کرد: دریافت نوبت اینترنتی باید برای شماره پلاک نصب شده روی خودرو انجام شده و با همان پلاک نیز به مراکز مراجعه شود.

کد خبر 330200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha