21 بیمار کرونایی در بیمارستان بستری هستند

سرویس کردستان - دانشگاه علوم پزشکی کردستان از روز بدون ابتلا و فوتی کرونا در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان خبر داد.

به گزارش کرد پرس، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کردستان در حال حاضر 21 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که 12 نفر در سنندج، یک نفر در سقز، 3 نفر در مریوان، در بیجار 3 نفر و 2 نفر نیز در کامیاران تحت مداوا قرار دارند.

دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه اکنون 5 بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند، اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته تا کنون هیچ بیمار مبتلا به کرونا در استان فوت نشده است و آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون ۲ هزار و ۱۸ نفر است.

بر اساس این آمار تا کنون ۸۹۰ نفر در سنندج، ۳۱۸ نفر در سقز، ۱۵۴ نفر در قروه، ۱۰۷ نفر در کامیاران، ۱۶۱ نفر در بانه، ۹۲ نفر در دیواندره، ۷۶ نفر در بیجار، ۱۹۱ نفر در مریوان،۲۴ نفر در دهگلان و 5 نفر در سروآباد جان خود را از دست داده‌اند.

دانشگاه علوم پزشکی کردستان با تاکید بر استفاده از ماسک و اهمیت پوشش همگانی واکسیناسیون جهت کنترل، پیشگیری از بیماری و انتقال آن به دیگران، اعلام کرد شهروندان در اسرع وقت تزریق واکسن کرونا را با مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون و یا مراکز جامع خدمات سلامت انجام داده و سه نوبت آن را تکمیل کنند.

کد خبر 32448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha