ثبت اطلاعات کارتخوان نانوایی های مهاباد در سامانه الزامی است

سرویس آذربایجان غربی- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: نانوایی‌های فعال سطح شهرستان موظف هستند اطلاعات کارتخوان های خود در سامانه نانوایی ثبت کنند.

محمد جهین در این باره به کردپرس افزود: با توجه به احتمال تخصیص ارز ترجیحی کالاهای اساسی و انواع یارانه‌ها به صورت هوشمند و همچنین در دستور کار بودن طرح‌های عرضه مستقیم کالا به گروه‌های منتخب جامعه، تمام نانوایی‌های سنگکی، بربری، روغنی (یارانه یک و ۲ سطح شهر و روستا) مکلفند در اسرع وقت و فوری اطلاعات دستگاه کارتخوان خود را ثبت کنند.

او ادامه داد: نانوایی‌ها با مراجعه به کافی نت ها و با در دست داشتن مشخصات کارتخوان شامل پرداخت الکترونیک، شماره پذیرنده، شماره ترمینال و مشخصات کلی پروانه کسب اقدامات لازم را در سامانه انجام دهند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اظهار کرد: صاحبان نانوایی در صورت بروز هر گونه مشکل به ساختمان اداری اتاق اصناف مراجعه کنند، تا اتحادیه برای جمع آوری مشخصات ثبت شده اقدام و بلافاصله جهت ارسال مشخصات ‌این واحدها به سازمان های ذیربط در مرکز استان اقدام نماید.

به گزارش کردپرس، این طرح برای نخستین بار در کشور شکل گرفت و براساس آن امکان رصد صفر تا صد زنجیره یعنی از زمان واردات گندم در انبارها، کارخانه‌ها، شرکت‌های پخش، نانوایی های سنتی و صنعتی فراهم می شود.

کد خبر 32208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha