افشاگری اعضای گارد محلی که به اجبار به جنگ اعزام شده اند

سرویس ترکیه - نیروهای گارد محلی که به اجبار به جنگ فرستاده شده اند افشا کردند که شمار تلفات در درگیری های نظامی در کردستان عراق بسیار بالاتر از چیزی است که حکومت می گوید و بسیاری از نیروها نیز پس از رفتن به مرخصی باز نمی گردند.

به گزارش کردپرس، اعضای گاردهای محلی مناطق مرزی کردستان ترکیه که به اجبار برای شرکت در عملیات به کردستان عراق اعزام شده اند، از شمار بالای تلفات در میان نظامیان ترکیه خبر دادند. آنها همچنین اعلام کردند که بسیاری از نیروهایی که برای مرخصی به خانه هایشان رفته بودند دیگر به منطقه جنگی باز نگشته اند.

به نوشته مزوپوتامیا، تعداد زیادی از نیروهای گارد محلی در مناطق شرناخ، اولودره، بیت الشباب، سیلوپی، جزیر، ایدیل و گوچلو کوناک در گروه های متشکل از هشت تا ده نفر به اجبار برای شرکت در عملیات نظامی به کردستان عراق اعزام شده اند.

برخی از اعضای گارد محلی که به اجبار به مناطق عملیاتی اعزام شده بودند اعلام کردند که تنها یک روز پیش از فرستاده شدنشان به منطقه عملیاتی از این دستور با خبر شده اند. آنها همچنین در گفتگو با خبرگزاری های کردی منطقه گفتند که به وسیله تراکتور به نوار مرزی منتقل شده اند. یکی از اعضای گارد با بیان این که افسران ارشد ارتش آنها را مجبور به پاکسازی مناطق عملیاتی کرده اند، گفت که به دلیل این اتفاقات به طور دائم میان نیروهای گارد محلی و نظامیان ارتش بحث و جدل وجود دارد.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از اعضای گارد محلی که در منطقه عملیاتی حضور دارند، نیروهای ارتش به دلیل درگیری های شدید و افزایش تلفات روحیه خود را از دست داده اند و بسیاری از افرادی که به مرخصی رفته اند، از بازگشت به منطقه عملیاتی سر باز زده اند. آنها همچنین اعلام کردند که تلفات جنگ بسیار بالا بوده و حکومت ترکیه اطلاعات دقیقی از این تلفات منتشر نمی کند.

کد خبر 32206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha