اوجالان 6 ماه دیگر از ملاقات با وکلای خود محروم شد

سرویس ترکیه - دادگستری ترکیه پس از به پایان رسیدن دوره شش ماهه ممنوعیت دیدار اوجالان با وکلایش، این ممنوعیت را برای شش ماه دیگر تمدید کرد.

به گزارش کردپرس، عبدالله اوجالان رهبر در بند حزب کارگران کردستان (PKK) که مدت ها است در انزوای اجباری به سر می برد، با دستور دادگستری ترکیه باز هم 6 ماه دیگر از دیدار با وکلای خود محروم شد.

در حالی که بیش از یک سال از آخرین تماس تلفنی کوتاه اوجالان از زندان امرالی می گذرد، یک بار دیگر دستور ممنوعیت شش ماهه دیدار با وکلا علیه او اعمال شد. ممنوعیت شش ماهه پیشین دیدار با وکلا در 22 آوریل به پایان رسیده بود، با این حال وکلای اوجالان با مراجعه به دادگستری بورسا از ممنوعیت شش ماهه دیگری علیه اوجالان اطلاع یافتند.

لازم به ذکر است که عبدالله اوجالان که سال هاست دیداری با وکلا و اعضای خانواده خود ندارد، آخرین بار سال گذشته در 25 مارس 2021 با برادر خود محمت اوجالان تماس تلفنی گرفت که پس از زمان بسیار کوتاهی قطع شد. اوجالان آخرین بار در تاریخ 7 آگوست 2019 توانسته بود با وکلای خود گفتگو کند.

محمت اوجالان برادر رهبر زندانی PKK در سخنانی این ممنوعیت ها را مربوط به حملات اخیر حکومت ترکیه علیه کردستان عراق و ترکیه دانست.

کد خبر 32124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha