تمدید تعلیق پروازهای بین عراق و ترکیه

سرویس عراق اقلیم کردستان - سازمان هواپیمایی ترکیه در چارچوب اقدامات پیشگیرانه از ویروس کرونا تعلیق تمامی پروازها بین عراق و ترکیه را تا یکم اکتبر تمدید کرد.

به گزارش کردپرس به‌ نقل از پایگاه‌ خبری – تحلیلی میدل ایست نیوز: سازمان هواپیمایی عراق اعلام کرد که پروازهای بین عراق و ترکیه تا یکم اکتبر 2020 متوقف شده است.

جهاد الدیوان، مدیر رسانه ای سازمان هواپیمایی عراق تاکید کرد که توقف پروازها بین عراق و ترکیه به درخواست مقامات این کشور و با هدف پیشگیری از انتشار ویروس کرونا انجام شده است.

وی در گفت وگویی با پایگاه خبری «بغداد الیوم» گفت: «سازمان هواپیمایی ترکیه به هواپیمایی عراق ابلاغ کرده که تصمیم به تعلیق پروازهای بین عراق و ترکیه تا یک ماه دیگر در چارچوب اقدامات پیشگیرانه از ویروس کرونا و بر اساس دستورات وزارت بهداشت این کشور اتخاذ شده است.»

الدیوان ضمن تکذیب هرگونه انگیزه سیاسی برای توقف پروازها بین عراق و ترکیه، علت تعلیق پروازها را اقدامات پیشگیرانه از ویروس کرونا عنوان کرد.

پیش از این سازمان هواپیمایی ترکیه بنا به دستورات وزارت بهداشت، پروازهای بین عراق و ترکیه را تا تاریخ 1 سپتامبر به حالت تعویق در آورده بود اما این تعلیق را به مدت یک ماه دیگر و تا تاریخ 1 اکتبر 2020 تمدید کرد.

کد خبر 318060

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha