کیف قاپ حرفه ای در مهاباد دستگیر شد

سرویس آذربایجان غربی- فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد از دستگیری سارق حرفه‌ای با چندین فقره سرقت و کیف‌قاپی در سطح شهرستان مهاباد خبر داد.

سرهنگ برزو تجاری در گفتگو با خبرنگار کردپرس اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت و کیف‌قاپی اموال عابران در سطح شهرستان مهاباد موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام عملیات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی موفق به شناسایی فردی با سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت و کیف‌قاپی شدند .

تجاری تصریح کرد: ضمن هماهنگی با مراجع قضایی متهم در عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی اموال سرقتی کشف شد .

او در ادامه اظهار داشت: متهم در بازجویی ها و تحقیقات پلیسی بعمل آمده به ۶ فقره سرقت و کیف قاپی اعتراف کرد که ارزش اموال مسروقه ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای پلیسی و مراقبت از اموال خود از سوء استفاده افراد فرصت طلب جلوگیری کرده و در صورت مواجهه با چنین افرادی مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ نام کنند.

کد خبر 316452

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha