9 عضو خانواده نماینده AKP که در کشتار خانواده شن یاشار دست داشتند بازداشت شدند

سرویس ترکیه - پس از مدت ها تحصن امینه شن یاشار بانوی کرد در مقابل ساختمان دادگستری اورفا، 9 تن از اعضای خانواده ابراهیم ییلدیز نماینده AKP که در کشتار اعضای خانواده شن یاشار نقش داشتند بازداشت شدند.

به گزارش کردپرس، 9 تن از اعضای خانواده ابراهیم خلیل ییلدیز نماینده حزب عدالت و توسعه (AKP) به دلیل دست داشتن در ماجرای کشتار اعضای خانواده شن یاشار در جریان انتخابات مجلس ترکیه بازداشت شدند.

بنا بر گزارش مزوپوتامیا، پس از گذشت بیش از یک سال از تحصن امینه شن یاشار بانوی داغدار کرد در مقابل ساختمان دادگستری اورفا با خواست اجرای عدالت درباره اعضای کشته شده خانواده اش، سر انجام 9 تن از اعضای خانواده ییلدیز که در کشتار اعضای خانواده شن یاشار دست داشتند، بازداشت شدند.

در میان بازداشت شدگان نام جلال ییلدیز برادر بزرگ نماینده AKP، عثمان شاه ییلدیز و عثمان ییلدیز برادرزاده های نماینده AKP نیز به چشم می خورد.

بر اساس این گزارش این 9 نفر افرادی هستند که نام آنها پیش از این در میان افراد دخیل در پرونده کشتار خانواده شن یاشار آمده بود. همچنین خبرها حاکی از آن است که دادستانی اورفا دستور بازداشت 43 نفر از اعضای خانواده ییلدیز و افراد نماینده AKP را صادر کرده است.

گزارش کامل درباره ماجرای کشتار خانواده کرد شن یاشار را در اینجا بخوانید.

کد خبر 31214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha