ارتش جمهوری اسلامی ایران مردمی‌ترین ارتش دنیاست است

سرویس کردستان - استاندار کردستان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با انجام رسالت خود همواره و در همه صحنه‌ها در کنار مردم بوده است و این مردمی بودن مهمترین ویژگی ارتش پرافتخار جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم رژه روز ارتش در سنندج با بیان اینکه نامگذاری روز ۲۹ فروردین به نام روز ارتش از تدابیر پیامبر گونه امام خمینی (ره) بود، گفت: این نامگذاری و تدبیر حکیمانه راه را بر فتنه‌گران علیه ارتش انقلابی بست.

وی به بیان رشادت ها و ایثارگری های ارتشیان در دوران دفاع مقدس و تقدیم هزاران شهید برای دفاع از کیان ایران و اسلام اشاره کرد و افزود: ارتش پر افتخار جمهوری اسلامی ایران در کنار انجام رسالت نظامی خود در دیگر عرصه‌های خدمت رسانی خوش درخشیده است.

استاندار کردستان اظهار کرد: امروز ارتش توانمند ما با فرماندهی رهبر معظم انقلاب رعشه بر اندام دشمنان این مرز و بوم و انقلاب می‌اندازد و بارها از بیان مبارک رهبر معظم انقلاب مدال تحسین دریافت کرده است.

زارعی کوشا با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پر افتخار انقلاب اسلامی، به عنوان نیرویی الهی در دوران انقلاب تولد و هویتی دوباره یافت، ادامه داد: با وجود حمایت های همه جانبه قدرت های جهانی و منطقه ای از رژیم بعث در دوران جنگ هشت ساله و دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دشمن واگذار نشد و این برگ زرینی در تاریخ ایران و انقلاب به شمار می‌رود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ کردستان نیز در این مراسم بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول انقلاب اسلامی به عنوان یک سازمان اثرگذار نقش مهمی ایفا کرده است.

امیر حمیدرضا رحمت‌پور با اشاره به اینکه تقدیم بیش از ۴۸ هزار شهید ارتشی گواهی بر صداقت ارتش جمهوری اسلامی ایران است، یادآور شد: زلزله سرپل ذهاب، سیل گلستان و لرستان و برف اخیر سنندج همگی گوشه‌هایی از خدمات ارتش به مردم است.

وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران مایه یاس و ناامیدی دشمنان نظام و دلگرمی دوستان کشور است.

گفتنی است در ادامه این مراسم، رژه یگان های نمونه موتوری ارتش، سپاه، انتظامی و مرزبانی کردستان برگزار شد و نیروهای مسلح مستقر در استان توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 30935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha