پلیس با حمله به ساختمان HDP در جزیر اعضای آن را بازداشت کرد

سرویس ترکیه - نیروهای پلیس عملیات ویژه ترکیه با حمله به دفتر استانی HDP در جزیر شرناخ، همچنین حملهه به خانه های اعضا تعداد زیادی از اعضای این حزب را بازداشت کردند.

به گزارش کردپرس، نیروهای پلیس عملیات ویژه ترکیه با حمله به ساختمان استانی حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) در جزیر شرناخ، ضمن جستجو و آسیب زدن به ساختمان، اعضای حزب را بازداشت کرده و با خود بردند.

به نوشته مززوپوتامیا، نیروهای پلیس با شکستن درهای ساختمان به آن یورش برده و آن را مورد جستجو قرار دادند. نیروهای پلیس حتی جانماز های اعضای حزب را روی زمین ریخته و لگد کردند. آنها پس از دو ساعت تفتیش ساختمان به خانه های اعضا در جودی، داغ کاپی، محله نور، و روستای دیرسکلی حمله کردند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده تا کنون مسعود نارت رئیس مشترک HDP شاخه جزیر، اسمر جیخماز مدیر دفتر استانی HDP در جزیر و مادر یکی از قربانیان کشتار زیرزمین های جزیر در دوران حکومت نظامی، عثمان کوچوک، معروف الیش، شریف الچی اوغلو، حاجی دالمیش، احمد بنزر، و زلیخا یارداک دیگر اعضای HDP از سوی پلیس بازداشت شدند.

HDP اعلام کرد که به زودی اطلاعات بیشتری درباره خسارت های مادی و معنوی این حمله، همچنین بازداشت اعضایش از سوی پلیس منتشر خواهد کرد.

کد خبر 30540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha