پلمب یک واحد اقامتی غیرمجاز در مریوان

سرویس کردستان - رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مریوان، از شناسایی و پلمب یک واحد اقامتی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش کرد پرس، فریاد حدادیان گفت: پیرو گزارش‌های واصله مبنی بر فعالیت یک واحد اقامتی غیرمجاز در یکی از روستاهای هدف گردشگری این شهرستان، رصد و پایش این موضوع در دستور کار این اداره قرار گرفت.

وی اظهار کرد: پس از شناسایی واحد مربوطه، با اخذ دستور قضایی و با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان، این واحد اقامتی متخلف جمع‌آوری و پلمب شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مریوان هدف از این اقدام را مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و حمایت از فضای کسب و کار واحد‌های اقامتی دارای مجوز این شهرستان عنوان کرد و افزود: روند نظارت، بازرسی‌ و پلمب واحد‌های متخلف همچنان ادامه دارد.

حدادیان یادآور شد: از همشهریان درخواست داریم در صورت حضور مهمان یا مسافری در شهرستان، ضمن هدایت و راهنمایی آنان به مراکز اقامتی رسمی از قبیل هتل ها و مهمانپذیر‌ها، هر گونه تخلف را در صورت مشاهده به اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مریوان اطلاع دهند.

کد خبر 30499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha