آزادی 6 زندانی محکوم از زندان سنندج در نهمین روز از رمضان

سرویس کردستان - مدیرکل زندان های کردستان گفت: دستان سخاوتمند خیر نیک اندیش سنندجی در ماه مبارک رمضان به یاری زندانیان نیازمند سنندجی شتفات و آزادی را به 6 زندانی محکوم هدیه داد.

به گزارش کرد پرس، مراد فتحی گفت: سنت حسنه دستگیری از نیازمندان در استان کردستان هر ساله در ماه مبارک رمضان به یاری زندانیان نیازمند می آید و این بار زندان مرکز سنندج شاهد همت والای خیر نیک اندیش کردستانی و برکات پرفیض ماه رمضان بود.

وی اظهار کرد: در دهمین روز از ماه مهمانی خدا، خیر نیک اندیش سنندجی با مراجعه به زندان شهرستان سنندج پیرو دستورات و سفارشات اکید بزرگان دین اسلام به یاری زندانیان نیازمند و معسر شتافت و با آزاد کردن شش زندانی مالی و جرائم سبک، شادی را به خانواده های آنان هدیه داد.

مدیرکل زندان های کردستان افزود: حاجی مرادی خیر نوع دوست سنندجی در این اقدام انسان دوستانه با اهدای مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان موجب آزادی تعداد ۶ زندانی محکوم نیازمند از زندان سنندج شد.

رئیس اداره مراقبت بعد از خروج زندان های کردستان نیز که معرف این خیر به زندان بود در این رابطه بیان کرد: آزادی این زندانیان هدیه ای ارزشمند از فضائل ماه مبارک رمضان به واسطه این انسان والا بود.

سعیدی ادامه داد: خوشبختانه این خیر قول مساعد داد سه نفر از زندانیان آزاد شده را پس از تائید مرکز مراقبت به کار مشغول کند.

کد خبر 30474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha