ماموستا قادری: باید در برابر فتنه‌های دشمنان هشیار باشیم

امام جمعه پاوه عنوان کرد: حادثه مشهد و گنبد شاید مقدمۀ فتنه‌ای باشد لذا می‌طلبد ما در مساجد و حجره‌ها و مدارس هشیار باشیم.

به گزارش کردپرس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام‌جمعه پاوه، حاج ماموستا ملا قادر قادری در خطبه های نمازجمعه این هفته پاوه که با حضور پرشور مردم متدین پاوه، در محل مسجد­ جامع این شهر اقامه شد؛ با اشاره به ترور ۴ طلبه در مشهد و گنبد، گفت: شب یک‌شنبه که تلویزیون ایران رسماً اعلام کرد اولین روز ماه مبارک رمضان است، بین مغرب و عشاء دو طلبه در گنبدکاووس ترور و هر دو شهید شدند و سه روز پیش هم در مشهد دو طلبۀ دیگر با ضربات چاقو در حرم امام رضا (ع) ترور و خونشان به ناحق به زمین ریخته شد.

وی افزود: بنده برای هر دو اتفاق ناراحت و متأثر شدم؛ حادثۀ مشهد را رسانه‌ها اعلام کردند و همۀ ما به‌نوبۀ خود متأثر شدیم و آن را محکوم کردیم. ظاهراً هنوز برای بنده که دوست ندارم بدون تحقیق خبری را اعلام کنم، روشن نشده ضارب و قاتل آن دو شهید در مشهد چه‌کاره بوده است؛ این فرد انسانی مجهول‌الهویه است با این حال رییس جمهور به وزارت اطلاعات دستور داده موضوع را بررسی و قضیه را روشن نماید.

ماموستا قادری عنوان کرد: متأسفانه چند روز گذشت رسانه‌های داخلی به این موضوع دامن زده‌اند که این کار انتقام فلان چیز بوده است و ... واقعیت این است جمعی که خود را انقلابی می‌دانند، از ضدانقلاب بیشتر بحران درست می‌کنند و به‌محض آنکه حادثه‌ای روی دهد مطالبی را می‌نویسند که به‌دوراز واقعیت است. در هر صورت ذات حادثه در نزد بنده محکوم است چون به ماه قرآن و حرم امام رضا (ع) بی‌احترامی شده است.

وی درخصوص دو طلبۀ گنبدکاووس گفت: این حرکت هم از نظر ما محکوم است؛ این اولین بار است که در تاریخ می‌شنویم طلبه‌ها در حجره به ضرب گلوله کشته می‌شوند. لذا مجدداً این حرکت را محکوم می‌کنم‌.

امام جمعه پاوه گفت: ان شاءالله خداوند از کسانی که این اعمال زشت را مرتکب شدند انتقام بگیرد و به خانواده‌های این چهار طلبه صبر عنایت فرماید. این مسئله شاید مقدمۀ فتنه‌ای باشد لذا می‌طلبد ما در مساجد و حجره‌ها و مدارس هشیار باشیم.

کد خبر 30417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha