اعزام تیم‌های ارزیاب هلال‌احمر به مناطق زلزله‌زده قطور

سرویس آذربایجان غربی- سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: تیم‌های ارزیاب این جمعیت جهت ارزیابی و بررسی خسارت‌های احتمالی به منطقه زلزله‌زده قطور خوی اعزام شدند.

به گزارش کردپرس، سید زکریائی در جمع خبرنگاران افزود: ٢ تیم ارزیاب از شهرستان خوی به محل اعزام و همه نیروهای شهرستانهای معین منطقه آماده هستند تا در صورت وجود خسارت‌های احتمالی به حادثه‌دیدگان خدمات‌رسانی کنند.

او تاکید کرد: نیروهای عملیاتی استان نیز با تجهیزات کامل آماده اعزام به مناطق زلزله‌زده هستند و در صورت اعلام نیاز، اقلام مورد نیاز از جمله چادر، پتو و بسته‌های امدادی به مناطق زلزله‌زده ارسال می‌شود.

به گزارش کردپرس؛ این زلزله‌ای که با بزرگی ۵.۳ در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۱۴ و ۳۳ دقیقه و ۲۹ ثانیه امروز پنجشنبه، منطقه "قطور" در استان آذربایجان‌غربی را لرزانده است بنا به اعلام تیم های ارزیاب تا این لحظه هیچ خسارت جانی نداشته است.

بر اساس به گزارش مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه در موقعیت ۲۷.۵۰۱ عرض شمالی و ۵۵.۸۸۷ طول شرقی , در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در نزدیکی منطقه چای باغی کشور ترکیه به وقوع پیوسته است.

کد خبر 304029

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha