بازگشت محدودیت ترافیکی در آرامستان های سراسر استان ایلام

سرویس ایلام - رئیس پلیس راه انتظامی استان از اعمال محدودیت ترافیکی برای آرامستان های سراسر استان، اماکن متبرکه و تفرج گاهها در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سرهنگ رضا همتی زاده در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس عنوان کرد: برابر مصوبات ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا، در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از تجمع مردم در آرامستان های سراسر استان و جهت پیشگری از اپیدمی ویروس منحوس کرونا از مردم خواست تا از حضور در آرامستان ها خودداری کنند.

وی افزود: علاوه بر اعمال محدودیت ترافیکی در ورودی آرامستان ها همچنین اماکن متبرکه و برخی مسیرهای فرعی و روستایی منتهی به مکان های تفریحی و گردشگری تا اطلاع بعدی مسدود می شوند.

همتی زاده ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا و انتشار آن در محیط های جمعی و در راستای توصیه های موکد و پیشگیرانه مسئولان بهداشت و درمان و اهمیت موضوع جهت جلوگیری از انتقال آن از کلیه هموطنان عزیز بخصوص رانندگان وسایل نقلیه تقاضا داریم از ترددهای غیرضرور در جاده ها خودداری کنند.

رئیس پلیس راه استان گفت: کلیه اقدامات مذکور در راستای مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری برای مقابله با انتشار این ویروس در استان به اجرا در می آید و کارکنان پلیس با رانندگان خاطی برابر قانون رفتار خواهند کرد.

کد خبر 303986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha