مدارک شیوع عمدی کرونا در اقلیم کردستان را به دادگاه ارائه می دهم

سرویس عراق و اقلیم کردستان- رئیس فراکسیون حزب دمکرات (پارتی) در پارلمان کردستان اعلام کرد که مدارک مربوط به اثبات ادعای خود در مورد اقدام عامدانه برخی جریان ها در شیوع بیشتر کرونا در اقلیم کردستان را به دادگاه ارائه می دهد.

به گزارش کردپرس، امید خوشناو که پیشتر اعلام کرده بود برخی جریان ها با هدف تخریب دولت و آسیب به ساختار قانونی اقلیم کردستان اقداماتی عامدانه را برای شیوع و گسترش ویروس کرونا در اقلیم انجام داده اند، به باس نیوز گفت که مدارک اثبات این ادعای خود را به دادگاه اقلیم ارائه می دهد.

این در حالی است که پس از این ادعای وی کاروان گزنه یی و سرکو آزاد گلالی دو تن از نمایندگان اتحادیه میهنی در پارلمان خواستار پیگیری قضایی این ادعا و مجازات عاملین چنین اقدامی در صورت اثبات ادعای خوشناو شده و عبدالله ملا نوری از نمایندگان پیشین جنبش تغییر نیز شکایتی را در این رابطه طرح کرد.

رئیس فراکسیون حزب دمکرات (پارتی) در پارلمان کردستان، افزود که از ورود دادستان کل اقلیم و کمیسیون های پارلمان کردستان به این پرونده و پیگیری قضایی آن استقبال کرده و مدارک مربوطه را نیز به دادگاه و محاکم قضائی تحویل می دهد.

خوشناو همچنین گفت که تمامی افرادی که مقابله با ویروس کرونا را تبدیل به مسئله ای سیاسی کرده و موجب کاهش اجرای دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم و افزایش موارد ابتلا در اقلیم شدند نیز باید مجازات شوند.

کد خبر 303060

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha