مرداد ماه جشن پایان طرح مسکن مهر آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: پيش‌بينی شده در صورت همکاری دستگاه‌های خدمت‌رسان تا پایان مردادماه امسال جشن پایان طرح مسکن مهر استان برگزار کنیم.

به گزارش کردپرس، سید محسن حمزه‌لو در جمع خبرنگاران افزود: طرح اقدام ملی مسکن از اواخر سال ٩٨ آغاز شد و برنامه‌ریزی شده ٢١ هزار واحد مسکن براساس نیازمندی و سرانه مشخص در شهرهای مختلف استان تولید و عرضه شود.

او ادامه داد: ثبت‌نام از متقاضیان در سه مرحله انجام شده و اقدامات پالایش متقاضیان واجد شرایط اجرا شده است. در حال حاضر مدارک متقاضیانی که پیامک دريافت کرده‌اند، به شکل الکترونیکی و از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن دریافت می‌شود. با توجه به تجربه اجرای مسکن مهر، واگذاری اراضی برای طرح اقدام ملی مسکن در مناطقی که دسترسی به خدمات زیربنایی وجود دارد، صورت می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بیان کرد: در روزهای آینده، مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن به تعداد ۴ هزار و ۶۶٧ واحد برگزار می‌شود.

حمزه لو با اشاره به اینکه تاکنون ۶٣٠ میلیارد ریال یارانه در بخش مسکن استان پرداخت شده است، اظهار کرد: پيش‌بينی شده در صورت همکاری دستگاه‌های خدمت‌رسان تا پایان مردادماه امسال جشن پایان طرح مسکن مهر استان برگزار کنیم و تا پایان خرداد ماه ۴ هزار و ۶٣٧ واحد به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

کد خبر 303031

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha