780 میلیارد تومان پروژه سازندگی در کردستان تعریف شد

سرویس کردستان - مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان از تعریف 780 میلیارد تومان پروژه سازندگی در قالب مدرسه سازی، بهداشت، راه، آبخیزداری و امنیت در استان خبر داد.

به گزارش کرد پرس، سرهنگ علی اصغر عزیزی فر از سازماندهی و فعالیت بیش از یک هزار و 500 گروه جهادی در بخش‌های مختلف در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر یک هزار و ۵۴۰ گروه جهادی تخصصی در مباحث اقتصادی، عمرانی، پزشکی، دامپزشکی، خدمت‌رسانی و اقتصاد مقاومتی در استان سازماندهی شده‌اند.

وی افزود: این تعداد گروه جهادی در سطح استان آمادگی ارائه خدمت به مردم به ویژه در مناطق محروم هستند و به صورت سازماندهی شده در این راستا تلاش می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی امسال ۷۸ گروه جهادی در قالب 3 قرارگاه با حضور بیش از ۲ هزار نفر فعالیت و خدمت‌رسانی می‌کردند.

سرهنگ عزیزی فر ادامه داد: احداث سیل‌بند، احداث پل ارتباطی، کاشت نهال، واکسیناسیون کرونا، تعمیر و زنگ‌آمیزی مدارس و غیره از اقدامات انجام شده توسط این گروه‌های جهادی در ایام نوروز در کردستان بوده است.

وی خواستار حمایت مسئولان از این گروه‌های جهادی و به رسمیت شناختن آنها شد و یادآور شد: برابر قانون، حمایت از گروه‌های جهادی به منظور خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر آنها در مناطق محروم ضروری است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: همچنین با توجه به تنش آبی در استان، بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی متولی این بخش شده و ۲۹۱ میلیارد تومان به این حوزه اختصاص یافته است.

سرهنگ عزیزی فر گفت: این اعتبار خارج از اعتبارات محرومیت‌زدایی به ۵۲۱ میلیارد تومان افزایش یافته تا بتوانیم مشکل تنش آبی ۱۶۹ روستای کردستان را برطرف کنیم.

کد خبر 30258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha