ارسال کاروان های نظامی ترکیه به مرز کردستان عراق ادامه دارد

سرویس ترکیه - ترکیه کاروان های بسیاری از نیروهای نظامی را به منطقه مرزی حکاری - شرناخ و دو پایگاه نظامی در خاک اقلیم کردستان اعزام کرده است.

به گزارش کردپرس، کاروان های حامل نیروهای نظامی و محموله های تسلیحاتی همچنان در حال رفتن به روستاهای مرزی ترکیه با اقلیم کردستان هستند.

بنا بر گزارش مزوپوتامیا، روند آمادگی ترکیه برای عملیات جدید علیه مناطق زاپ، متینا و آواشین در منطقه اقلیم کردستان که از چند روز پیش آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد. شمار عظیمی از نیروهای نظامی و خودروهای زرهی در روستاهای خط مرزی استان حکاری مستقر شده اند.

بنا بر گزارش منابع محلی شب گذشته تحرکات زیادی توسط بالگردها نظامی در مسیرهای خط مرزی در روستاهای زاویته (نام ترکی:اورمانلی)، آشوت (چاغلی)، گمان (کوچرولو)، تا المونده (آنداچ) در استان شرناخ، و منطقه سوارا کوترا در مرز استان های شرناخ - حکاری رخ داده است. بنا بر اطلاعات به دست آمده نیروهای نظامی بسیاری به وسیله بالگردها به منطقه اعزام شده اند. این بالگردها نیروهای نظامی را از خاک ترکیه به پایگاه نظامی ترکیه در منطقه روستای گونده بدوهه (Gundê Bêdûhê) و پایگاه نظامی ترکیه در روستای اُره (Orê) در آن سوی مرز کردستان عراق جا به جا کرده اند.

کد خبر 30217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha