دانشکده پرستاری مهاباد، امکان جذب دانشجو در چندین رشته دیگر را دارد

سرویس آذربایجان غربی- مشاور عالی ریاست دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: با توجه به وجود پتانسیلهای موجود در پروژه عظیم دانشکده پرستاری مهاباد، امکان جذب دانشجو در چندین رشته دانشگاهی در این دانشکده وجود دارد.

به گزارش کردپرس، دکتر وحید حسین پور در بازدید میدانی از عملیات تکمیل پروژه دانشکده پرستاری مهاباد گفت: در طول سالهای ٩٨-١٤٠٠ دانشجو در رشته پرستاری در این شهرستان جذب شده است و امکان جذب دانشجو در چندین رشته دانشگاهی در این دانشکده با توجه به وجود پتانسیلهای حاضر، وجود دارد.

او افزود: بعد از فراخوان برای جذب هئیت علمی این دانشکده، اقدامات برای بازدید هیئت بورد وزارت بهداشت انجام خواهد شد.

مشاور عالی ریاست دانشگاه بیان کرد: این دانشکده دارای مجوز اصولی است و مراحل کسب مجوز قطعی بایستی انجام شود.

در این بازدید همچنین نماینده مهاباد در مجلس اظهار کرد:در طول سالهای قبل کارهای اجرایی دانشکده پرستاری انجام شده و در حال حاضر تکمیل این پروژه و سایر پروژه های مهاباد سرعت چشمگیری به خود گرفته اند و بابت این امر از رئیس دانشگاه نهایت تشکر را داریم.

جلال محمودزاده افزود: نمایندگان مجلس و مدیران اجرایی درکنار هم باید تلاش نمایند تا وضعیت بهداشت و سلامت از نظر کمی و کیفی ارتقا یابد تا مردم بتوانند از این فرصتها استفاده نمایند.

نماینده مهاباد با ابراز رضایت از سهم بودجه بهداشت و درمان در سال ١٤٠١ گفت: به عنوان نماینده مجلس در جهت جذب اعتبارات ملی و کمک به اعتبارات استانی برای توسعه فیزیکی و کیفی پروژه های بهداشتی و درمانی دانشگاه تلاش خواهم کرد.

او اظهار کرد: مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اتمام و تکمیل این پروژه اختصاص یافته که پس از عمليات محوطه سازی، پروژه مذکور قابل بهربرداری خواهد بود.

به گزارش کردپرس، دانشکده پرستاری مهاباد، ٦ مهرماه ٩٨، با حضور مسئولین استانی و شهرستانی همزمان با آغاز سال تحصیلی و پذیرش اولین دوره دانشجویان با ظرفیت ٢٢ نفر رسما شروع بکار کرد. اما عدم تکمیل شدن فیزیکی ساختمان که مدت دو سال بود، در سطح ٩٥ درصد پیشرفت فیزیکی باقی مانده بود، دانشجویان را در بدو ورود، به طور موقت راهی ساختمانی دیگر کرد.

در حال حاضر ساخت این دانشگاه بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و شامل بخش‌های سالن اجتماعات، ۱۵ اتاق ویژه اساتید، ۱۰ کلاس درس، سالن مطالعه و مخزن کتاب، انتشارات، امور اداری، آموزشی و مالی، انبار، سایت رایانه، نمازخانه و آمفی تئاتر است.

در دفترچه کنکور سراسری سال ٩٩، دانشکده پرستاری مهاباد به عنوان تنها دانشکده پرستاری جنوب استان ٣٠ نفر دانشجو رشته پرستاری روزانه در مقطع کارشناسی پذیرفت.

کد خبر 30074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha