۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳
شهردار جدید سومار معرفی شد

سرویس کرمانشاه _ آئين معارفه علي فرامرزي به عنوان شهردار جدید سومار با حضور مديركل دفتر امور شهري استانداري كرمانشاه برگزار شد.

به گزارش کردپرس؛ مدیرکل دفتر شهری استانداری در اين مراسم با تشريح قابليت ها و شرايط ويژه شهر سومار به نقش مديريت نوين و پايدار شهري در فرآيند توسعه مشاركت محور اشاره كرد و گفت: شهردار جديد با تعامل و هم افزايي موثر مي تواند زمينه مشاركت و همكاري متقابل مردم و مسوولين محلي را براي اداره مطلوب شهر فراهم كند.

سعید سلیم ساسانی افزود: آقاي علي فرامرزي سومار، جواني با انگيزه، با دانش و بومي منطقه است و با توجه به شناخت و آگاهي لازم از ظرفيت ها، مشكلات و فرصت هاي موجود، بايد تحول مناسبي در مديريت شهري ايجاد كند و انتظار داريم مردم نیز در اداره شهر همكاري لازم را داشته باشند به گونه اي كه زمينه مهاجرت معكوس به سومار فراهم شود.

ساساني ضمن تأكيد بر لزوم بهره گيري از ظرفيت ها و برنامه ريزي دقيق براي تحقق اهداف پيش بيني شده در حوزه مديريت شهري گفت: امروزه بايد در مسير اصلاح فرآيندها و روش هاي اداري به منظور تسريع و تسهيل در ارائه خدمات حركت كنيم که بخشي از استراتژي توسعه شهري است.

وي لزوم توجه به قانون گرايي، اشاعه فرهنگ مسووليت پذيري و پاسخگويي مطلوب به خواسته هاي شهروندان را خاطرنشان ساخت و اظهار داشت: انضباط دقیق مالی و اداری و شناسایی منابع پایدار شهری و حركت در مسير کاهش هزینه های اداره شهر از ديگر اولويت هاي كاري است كه شهردار جديد بايد به آن توجه داشت باشد.

ساساني ايجاد مشوق ها و جذابيت هاي لازم را براي بازگشت مردم به سومار را امري ضروري دانست و گفت: تهیه برنامه اجرایی در تعامل با مسوولین، معتمدین و و اقشار مختلف به منظور تقویت مدیریت شهری و تحقق اين مهم بسيار ضروري است.

مدير کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه در ادامه این جلسه تاکید کرد: شهرداری ها با تدوین برنامه های منسجم برای جلب اعتماد مردم و افزايش مشاركت مردم در اداره امورشهري تلاش کنند.

کد خبر 29704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha