تردد ۹۱هزار مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز سوم فروردین ماه امسال ۹۱ هزار و ۷۰۱ مسافر از مرزهای ۵ گانه استان تردد کرده اند.

به گزارش کردپرس، ارسلان شکری در خصوص آخرین وضعیت تردد در پایانه‌های مرزی استان طی تعطیلات نوروزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از این تعداد ۶۹ هزار و ۳۸۳ مسافر خروجی از ۵ پایانه مرزی استان بوده است.

او تعداد مسافران ورودی از مرزهای ۵ گانه استان ۲۲ هزار و ۳۱۸ مسافر خواند و ادامه داد: این تعداد شامل ۱۷ هزار و ۵۲ مسافر ورودی ایرانی و ۵ هزار و ۲۶۵ مسافر ورودی خارجی است.

شکری افزود: تعداد مسافران خروجی از مرزهای استان هم ۶۹ هزار و ۳۸۳ مسافر بوه که از این تعداد ۵ هزار و ۸۱۱ مسافر خارجی و ۶۳ هزار و ۵۷۳ مسافر ایرانی بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی اضافه کرد: مرز بازرگان با ۳۸ هزار و ۳۲۹ مسافر، رازی با ۲۹ هزار و ۱۷۸ و تمرچین با ۱۳ هزار و ۹۵۷ بیشترین تردد مسافر را داشته اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در پایان بر استمرار اقدامات ایمنی و نظارتی این اداره کل در اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۱ تاکید کرد.

کد خبر 29627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha