بازارچه نوروزی صنایع‌دستی مهاباد افتتاح شد

سرویس آذربایجان غربی- نائب رییس شورای اسلامی شهر مهاباد از افتتاح بازارچه نوروزی صنایع‌دستی، محصولات فرهنگی و توانمند سازی جوامع محلی خبر داد.

آرش شهابی به خبرنگار کردپرس گفت: بازارچه صنایع‌دستی نوروزی به همت اداره میراث‌فرهنگی، شورای شهر و شهرداری مهاباد و در راستای توانمند سازی و حمایت از جوامع محلی با اعتبار ۲۰ میلیون تومان در محل تالار وحدت شهر بر پا شده است.

او ادامه داد: این نمایشگاه با هدف حمایت از هنرمندان و معرفی صنایع‌دستی و محصولات فرهنگی مهاباد و با حضور 20 نفر از هنرمندان این شهرستان افتتاح شد و و علاقه‌مندان می‌توانند می توانند تا 12 فروردین از این نمایشگاه بازدید کنند.

شهابی ادامه داد: کانونهای مساجد حاشیه شهر و مراکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد و امور اشتغال زندان مهاباد و بخشی از هنرمندان صنایع دستی مهاباد که نیاز به حمایت دارند و امکان مشارکت در نمایشگاههای فصلی و .. اجاره مغازه برایشان مقدور نیست در این نمایشگاه دعوت و مشارکت داده شده اند.

او بیان کرد: این اقدام در دهه فجر نیز انجام گرفت و تصمیم بر این بود که در هر مناسبت این امکان برای فروش محصولات اقشار لازم التوجه اجرا شود.

کد خبر 29511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha