ای شورای امنیت، پس کجاست امنیت بشر؟! / مامو طاهر کردبهمن

سرویس کرمانشاه _ شهر نودشه در صبح روز 26 اسفند 1366 و یک روز پس از بمباران شیمیایی حلبچه، مورد حمله بمب های حاوی گاز کشنده خردل توسط رژیم بعثی قرارگرفت و بسیاری از افراد بی پناه و بی گناه کشته و یا دچار آسیب جدی و دایمی شدند. مامو طاهر کردبهمن از چهره های شناخته شده نودشه و منطقه اورامانات مطلبی در محکومیت این جنایت نوشته است:

خبرگزاری کردپرس _ بنام خداوند درهم کوبنده فرعونیان، بت پرستان، تجاوزگران، غارتگران، حامیان دورغین دمکراسی و حقوق بشر و محیط زیست که دم از انسانیت میزنند و اما خود بانی، سازنده، تولیدکننده و فروشنده و تبدیل میکروب های مخرب به بمب آهنی، موشکی شیمیایی می باشند و ملت های مظلوم و فقیر دنیا را می کشند. و بعد خودشان با شرمندگی جنایت خود را محکوم می کنند!!

ای سازمان ملل، ای سازمان های مدافع حقوق بشر، ای شورای امنیت پس کجاست امنیت بشر؟! هرقلدری هر وقت دلش بخواهد به هر کشوری لشکرکشی کند و مردم آن کشور را در سرمای زمستان یا گرمای تابستان آواره کند و سرمایه و زیرساخت آن کشور را نابود و غارت کند. به این می گویند حقوق بشر؟!!

سال روز بمباران شیمیایی مردم نجیب و متمدن و بافرهنگ شهرمان - نودشه دشمن شکن – و شهر سردشت و حلبچه گرامی می داریم و ازپروردگارعالم می خواهیم روح این شهدای گرانقدر را به جنت ابدی شاد فرمایند. و به مجروحان شفاء و صبر عطا فرمایند.

آمین یارب العالمین

مامو طاهر کردبهمنی از شهر مرزی نودشه

کد خبر 29328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha