مبارزه خود را تا دستیابی کردها به آزادی ادامه خواهیم داد

سرویس ترکیه - لیلا گوون، نماینده حکاری در پارلمان ترکیه از حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) و رئیس مشترک کنگره جامعه دموکراتیک (DTK) پس از آزادی از زندان در مصاحبه مطبوعاتی خود عنوان کرد: مبارزه خود را تا دستیابی کردها به آزادی ادامه خواهیم داد.

به گزارش کردپرس، لیلا گوون، نماینده حکاری در پارلمان ترکیه از حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) و رئیس مشترک کنگره جامعه دموکراتیک (DTK) که چندی پیش پس از سلب حق نمایندگی اش در مجلس توسط نیروهای امنیتی ترکیه دستگیر و زندانی شده بود، شب گذشته از زندان آزاد شد.

به نوشته خبرگزاری Mezopotamya، گوون پس از خروج از زندان در گفتگو با خبرنگاران مقابل درب زندان گفت: «اگرچه من آزاد شده ام ولی موسی فاریس اوغولاری، پیش از آن که دستگیر و زندانی شود از ناحیه سر تحت عمل جراحی قرار گرفته و با بیماری های گوناگونی دست و پنجه نرم می کند. او مانند هزاران زندانی بیمار همچنان در زندان است. به همین دلیل انسان زمانی که از زندان هم آزاد می شود نمی تواند خوشحال باشد. ما می دانیم که این یک مبارزه است. تا زمانی که مردم کرد به آزادی هایشان دست پیدا نکرده اند مقاومت خواهیم کرد. هیچ زمانی پا پس نخواهیم گذاشت. ما نماینده مجلس به دنیا نیامده ایم. مبارزه تنها با صفت نمایندگی مجلس نیست در هر حوزه ای می تواند وجود داشته باشد. ما نیز این مبارزه را به هر شکلی که باشد ادامه خواهیم داد. کردها سال ها است که در مقابل درهای زندان ها منتظر هستند. تمامی این ها به دلیل وجود دشمنی علیه کردها است. ما به خوبی می دانیم که از کجا آمده ایم و به کجا می رویم. ما به عنوان یک مردم سازمان یافته قطعاً پیروز خواهیم شد. به عنوان حزب HDP به مبارزه خود تحت هر شرایطی ادامه خواهیم داد».

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 293029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha