از فرزندان شهدا و ایثارگران ایلام تجلیل شد

سرویس ایلام - طی آیینی در استانداری ایلام و با حضور مجمع نخبگان شاهد و ایثارگر استان از فرزندان شهدا و ایثارگران ایلام تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا، استاندار ایلام در این برنامه ضمن تبریک روز شهید، با بیان اینکه فرزندان شهدا میراث دار گرانقدر شهدا هستند و باید در مسیر پدران خود حرکت و گام بردارند، گفت: بالاترین درجه عالی نزد خداوند شهادت است، بنابراین جایگاه فرزندان شهدا در نزد ملت جایگاه بسیار والا و شایسته‌ای است چراکه این فرزندان پرچمدار پدران خود هستند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: نگاه نظام، مقام معظم رهبری و دولت مردمی در راستای تقویت و حمایت از فرزندان شهدا و ایثارگران است و دولت تلاش دارد که از ظرفیت و توان فرزندان شهدا در مناصب مدیریتی استفاده کند.

بهرام‌نیا با بیان اینکه به عنوان عالی‌ترین مقام دولت در استان اعلام می کنم شأن و منزلت شهدا و ایثارگران باید همیشه حفظ و همواره حمایت از آنان در دستور کار قرار دهیم، گفت: بیشترین مناصب مدیریتی این دوره از مجموعه استانداری است و تلاش شده در حد امکان از مجموعه فرزندان شهدا و ایثارگران استفاده کنیم و هم اکنون ۴۷ نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران در این استان هم اکنون مدیر هستند.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه شهدا و ایثارگران برای حفظ تمامیت ارضی، استقلال و امنیت کشور عاشقانه شتافتند تا نه تنها یک وجب از یک کشور به یغما برود، بلکه کشور را در مسیر پیشرفت قرار دهند، ادامه داد: فرزندان شهدا باید مشاوران امین برای مدیران باشند تا بتوانیم از مشاوره و راهنمایی آنان در برنامه‌های توسعه‌ای استان بهره گیریم.

بهرام نیا از برگزاری نشست با فرزندان شهدا و ایثارگران به صورت ماهانه خبر داد و گفت: از نقد، نظر و تجربه‌ی فرزندان شهدا و ایثارگران در راستای پیشبرد اهداف علمی و فرهنگی استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم در تحقق اهداف برنامه های کوتاه مدت و میان مدت موفق باشیم.

کد خبر 29062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha