مردم پاوه لایق بزرگترین خدمات هستند

سرویس کرمانشاه _ سردار جمیل بابایی در پیامی خطاب به سرپرست جدید فرمانداری پاوه گفت: انتظار می رود خدمات شایسته و در خور آن همه فداکاری مردم پاوه، در مسائل اقتصادی، سیاسی، بیکاری و به سامان رساندن مسائل معیشتی جوانان و ایجاد کارهای زیر بنائی، اقدامات اساسی صورت پذیرد؛ زیرا اهالی آن منطقه لایق هر خدمت بزرگی می باشند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس؛ سردار جمیل بابائی از سرداران اهل سنت در منطقه اورامانات به بهانه انتصاب آقای اردشیر رستمی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه، در قالب پیامی با تبریک این انتصاب، به طرح اجمالی خواسته ها و انتظارات مردم این شهرستان پرداخت. متن پیام به این شرح است:

برادر بزرگوار و ارجمند جناب دکتر رستمی انتصاب جنابعالی به سمت فرماندار پاوه که نشان از شایستگی لیاقت و سوابق درخشان می باشد از صمیم قلب تبریک وتهنیت عرض می نمایم.

ضمنا یادآورمی شوم جنابعالی در شهری به خدمتگزاری مشغول می شوید که در طی ۴۳ سال گذشته مردمان آن دیار باتمام وجود در کنار انقلاب اسلامی بوده و خون صدها جوان زن و کودک را برای اعتلای نظام اسلامی و دفاع از مرزهای آن نثارانقلاب نموده و از هیچ کوششی و جانفشانی دریغ نداشته اند.

انتظار می رود در مقابل جنابعالی خدمات شایسته و در خور آن همه فداکاری مردم پاوه، در مسائل اقتصادی، سیاسی، بیکاری و به سامان رساندن مسائل معیشتی جوانان و ایجاد کارهای زیر بنائی - که در مدت ۴۳ سال مغفول مانده - اقدامات اساسی و بایسته ای صورت پذیرد و نام نیکی و یادگارهائی از خود بجا بگذارید زیرا اهالی آن منطقه لایق هر خدمت بزرگی می باشند. از خداوند منان آرزوی موفقیت شما را خواهانم.

برادرت سرتیپ دوم پاسدار بازنشسته جمیل بابائی

۱۶اسفند ۱۴۰۰ تهران

کد خبر 28757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha