ماموستا ملا قادر قادری ظرفیتی ارزشمند برای توسعه اورامانات

سرویس کرمانشاه _ سید علاءالدین حیدری فعال مدنی اهل سنت کرمانشاه در مطلبی پیرامون صحبت تلفنی دکتر رئیسی رئیس جمهور با امام جمعه پاوه و اهمیت آن پرداخته است که در ادامه می خوانید.

خبرگزاری کردپرس _ تماس تلفنی دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محترم با حاج ماموستا قادری امام جمعه معزز پاوه را از چند منظر مفید و مهم می دانم. اول اینکه جناب آقای رئیسی با درک درست و شناخت صحیح از جایگاه دینی و اجتماعی ماموستا قادری، تماس ایشان نشان از احترام به بزرگان اهل سنت داشته و گویای باور رئیس جمهور به وحدت و برادری اقوام و مذاهب می باشد که جای تقدیر دارد.

دوم اینکه جایگاه رفیع ماموستا قادری نزد رئیس جمهور و دولت سیزدهم می تواند فرصت مغتنم و امتیاز ویژه‌ای برای پیگیری مطالبات مردم اورامانات باشد که باید قدردانست و بهره ها برد.

سوم اینکه پیام این تماس به مدیران کشوری و استانی اینست که دکتر رئیسی شخصا اوضاع جامعه اهل سنت و خصوصا کرمانشاه و کردستان را رصد می کند و طبیعتا مدیران باید به مطالبات ما رسیدگی کرده و بدانها بپردازند.

چهارم اینکه شخصیت مردمی و مطالبه گرایانه جناب ماموستا می تواند موجب توجه ویژه مدیران به توسعه اورامانات گردد که لازم است دلسوزان منطقه با همگرایی و همدلی هر چه بیشتر با ایشان سرعت و میزان تحقق مطالبات را با محوریت ماموستا قادری بیشتر کنند.

امیدوارم همگامی اهل سنت و دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور عمیق و موثر استوار مانده و مردم و کشور از این همدلی و وحدت بهره مند گردند .

کد خبر 28720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha