ضرورت توسعه فعالیت های علوم پزشکی کرمانشاه در حوزه جذب  توریسم درمانی

سرویس کرمانشاه _ معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو گفت: در جذب دانشجوی خارجی و توریسم درمانی کارهای خوبی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انجام شده و باید در این حوزه فعالیت های بیشتری صورت پذیرد.

به گزارش کردپرس؛ دکتر بهرام دارایی در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید دانشگاه علوم پزشکی گفت: استان کرمانشاه توانسته با بهره گیری از مدیران متعهد و متخصص خود و همدلی و همراهی مردم خوب در سال های اخیر بحران های زیادی از جمله زلزله، سیل و کرونا را به خوبی پشت سر بگذارد.

وی افزود: علاوه بر اینها بسیاری از مدیران و متخصصان کشور برخاسته از این استان هستند و کرمانشاه یک نعمت برای کشور عزیزمان محسوب می شود و مردم غیور و توانمند این خطه نیز همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند .

معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو افزود: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بحران کرونا بسیار خوب عمل کرده است و این بیماری در استان کرمانشاه، با کمترین چالش و ناراحتی برای مردم مدیریت شد .

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در رشته های مختلف از جمله رشته پزشکی و علوم پایه یک دانشگاه کامل است و امیدواریم این توسعه و رشد همچنان ادامه یابد و بهتر شود.

وی افزود: با توجه به زیرساخت‌هایی که در سالهای اخیر در حوزه سلامت استان ایجاد شده، این استان توان مضاعفی برای انجام کارهای بزرگتر در این حوزه دست یافته است.

دارایی ادامه داد: با وجود دکتر محمدی و نیروی جوانی، تجربه و علم که در کنار هم جمع شده همان مسیر ادامه پیدا می کند و حتی دانشگاه با سرعت بیشتری در مسیر رشد و توسعه بیشتر پیش می رود.

وی افزود: با توجه به اقدامات و کارهایی که در راستای مدیریت کرونا انجام شد و اهتمام بر واکسیناسیون عمومی، توان کشور در کنترل پیک ششم بیماری بسیار عالی بود و وضعیت ما خیلی در دنیا بهتر بود.

کد خبر 28068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha