مرکز رسانه ای HPG هویت سه تن از نیروهای جان باخته خود را اعلام کرد

سرویس ترکیه - مرکز رسانه ای HPG در دو اطلاعیه جداگانه هویت سه تن از نیروهای جان باخته خود را روزها پس از مرگ اعلام کرد.

به گزارش کردپرس، مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای مدافع خلق (HPG) شاخه نظامی PKK، در دو اطلاعیه جداگانه با اعلام هویت سه تن از نیروهای خود، کشته شدن آنها را در درگیری های خاکورک و مناطق حفاظتی مدیا تایید کرد.

مرکز رسانه ای HPG امروز 16 ماه می، در اطلاعیه ای از کشته شدن اوزگور یِنی با نام سازمانی آرمانج مَروان متولد دیاربکر، در درگیری های 22 مارس 2024 در مناطق حفاظتی مدیا خبر داد.

مرکز رسانه ای HPG هویت سه تن از نیروهای جان باخته خود را اعلام کرد

اوزگور یِنی/ آرمانج مَروان

مرکز رسانه ای HPG همچنین روز گذشته با انتشار اطلاعیه ای بعد از مدتی طولانی هویت دو تن از نیروهای جان باخته خود را در درگیری های 7 دسامبر 2021 در خاکورک اعلام کرد. 

مرکز رسانه ای HPG هویت سه تن از نیروهای جان باخته خود را اعلام کرد

نجلا عادل بوزی/دنیز آراس کوبانی

بنا بر این اطلاعیه نجلا عادل بوزی با نام سازمانی دنیز آراس کوبانی، متولد کوبانی و یکی از اعضای کردستان سوریه PKK، همچنین آپو اشکان با نام سازمانی رستم جودی متولد جولمرگ (حکاری) در 7 دسامبر 2021 در خاکورک جان خود را از دست داده اند. 

مرکز رسانه ای HPG هویت سه تن از نیروهای جان باخته خود را اعلام کرد

آپو اشکان/ رستم جودی

مرکز رسانه ای HPG هفته گذشته نیز در اطلاعیه ای با اعلام هویت یکی از نیروهای پر سابقه خود به نام سدات آکسو، یک سال پس از کشته شدن این فرد، این خبر را تایید کرد. سازمان اطلاعات ترکیه (میت) در واکنش به این خبر اعلام کرد که آکسو توسط نیروهای این سازمان و در یک عملیات نقطه زنی در گاره کشته شده است.

میت ترکیه: سدات آکسو، فرمانده ارشد PKK را ما کشتیم

سدات آکسو

مرکز رسانه ای HPG در اطلاعیه ای دیگر که یک روز پیش منتشر شد، از کشته شدن دو تن از نیروهای خود به نام احمد ابراهیم الاحمد با نام سازمانی مروان زِِرَوان عضو سوری PKK و متولد حلب، همچنین احمد بایار با نام سازمانی توفان کوچَر شهروند ترکیه و متولد سیرت، در درگیری های 18 آوریل در خاکورک در کردستان عراق خبر داد.

مرکز رسانه ای HPG کشته شدن دو تن از نیروهای خود را تایید کرد

احمد ابراهیم الاحمد/مروان زِِرَوان - احمد بایار/توفان کوچَر

گفتنی است، یکی از ترفندهای ارگان های رسانه ای PKK برای پنهان کردن شمار تلفات خود در عملیات پر تلفات، اعلام و تایید خبر کشته شدن نیروها مدت ها پس از جان باختن آنها است.

کد خبر 2770587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha