معلم کردستانی در جمع ۸ معلم نمونه کشوری قرار گرفت

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: براساس ارزیابی های انجام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش، آرمان حسنی از معلمان منطقه زیویه در زمره هشت معلم نمونه برتر کشوری قرار گرفت.

به گزارش کرد پرس، هاشم ناظمی جلال در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم در سنندج، گفت: یکی از برنامه های بزرگداشت هفته معلم که هر ساله در سطح کشور انجام می شود انتخاب معلمان نمونه در ۴ سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور است.

وی افزود: بر این اساس از حدود ۲ تا ۳ ماه پیش که دستورالعمل انتخاب معلمان نمونه به استان ارسال شد حدود ۴ هزار و ۵۰۰ فرهنگی استان در سطح مدرسه شرکت کردند که پس از ارزیابی های انجام شده ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از آنان به مرحله منطقه ای و ۵۱ نفر هم به مرحله استانی راه یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد: از این تعداد ۴ نفر هم به مرحله کشوری راه یافتند که در میان آنان نیز آرمان حسنی از فرهنگیان آموزش و پرورش منطقه زیوبه به عنوان نمونه کشوری انتخاب شد.

ناظمی جلال ادامه داد: «مرتضی باقری» از آموزش و پرورش قروه، «سلام منوچهری» از مریوان و همچنین «نسرین حسین پناهی» از ناحیه یک سنندج سه فرهنگی دیگری هستند که به عنوان معلم نمونه استانی انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه در گروه کیفیت بخشی نیز پنج نفر به مرحله کشوری راه یافتند، یادآور شد: در این بخش نیز «بهاره مقصودی» به عنوان مدیر نمونه استانی، «بتول احمدی تبار» معاون آموزشی نمونه، «مهناز نقالی» مربی پرورشی نمونه، «لیلی قنبری» مشاور نمونه و «فاطمه  گشگی» به عنوان مراقب سلامت نمونه انتخاب شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان به سایر برنامه های هفته معلم اشاره کرد و بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های شاخص هفته معلم دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان از سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب است که در این راستا امروز ۴۰ نفر از استان به تهران اعزام می شوند.

ناظمی جلال دیدار اعضای ستاد گرامیداشت مقام معلم در استان با نماینده ولی فقیه و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، تقدیر و تکریم از فرهنگیان بازنشسته، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای فرهنگی، برگزاری مراسم نمادین روز معلم و تجلیل از معلمان نمونه را از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته معلم در استان اعلام کرد.

کد خبر 2769955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha