حزب سوسیال دمکرات کردستان معاون جدید رئیس و اعضای دفتر سیاسی حزب را تعیین کرد

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ حزب سوسیال دمکرات کردستان اعضای دفتر سیاسی را انتخاب کرد و رئیس این حزب نیز معاون خود را تعیین کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری زمن پرس، حزب سوسیال دمکرات کردستان پس از برگزاری کنگره هشتم این حزب که  دو هفته پیش برگزار شد اولین جلسه شورای رهبری خود را برگزار کرد. فرهاد توفیق سخنگوی این حزب اعلام کرد برای دفتر سیاسی 17 عضو انتخاب شدند که 15 اعضای آن اصلی و دو عضو دیگر علی البدل هستند.

محمد حاجی محمود رئیس حزب سوسیال دمکرات کردستان «محمد دولاشی» مسئول شورای مشورت و نظارت این حزب را به عنوان معاون خود تعیین کرد که قبلا برادرش عبدالله در این منصب قرار داشت.

فرهاد توفیق سخنگوی حزب در این بارە گفت: بر اساس اصلاحیه جدید آیین نامه داخلی حزب رئیس حزب معاون خود را براساس اختیاراتی که می‌خواهد تعیین می‌کند.

در تاریخ چهارم ماه آوریل سال جاری در روستای گوله خانه استان حلبچه حزب سوسیال دمکرات کنگره خود را برگزار کرد و 60 نفر را به عنوان اعضای شورای رهبری حزب انتخاب کرد که 50 نفر از آنها عضو اصلی و 10 نفر دیگر اعضای علی البدل هستند. یک روز قبل از برگزاری کنگره در روستای گوله خانه یک بار دیگر درگیریهاسی میان تعدادی از پیشمرگه‌های هر دو جبهه محمد حاج محمود و برادرش عبدالله حاج محمود در گرفت که در پی این درگیری یک نفر کشته و چهار تن دیگر زخمی شدند.

اسامی اعضای جدید منتخب دفتر سیاسی حزب سوسیال دمکرات کردستان به این شرح است:

  1. صادق مجیدی محمود
  2. ربین محمد محمود
  3. تانیا طاهر جلال
  4. فاتح رئوف احمد
  5. حسین خلیفه محمد
  6. لقمان لطیف محمد
  7. فرهاد توفیق حسن
  8. عطا توفیق محمد حسن
  9. احمد نوری محمود
  10. عبدالقادر حمه صالح محمود
  11. رسول رئوف عبدالعزیز
  12. شرام محمد محمود
  13. شادمان رستم مصطفی
  14. قادر احمد عثمان
  15. نوزاد احمد عضو علی‌البدل
  16. یوسف عزیز امین عضو علی البدل
  17. رزگار غفور رحیم

کد خبر 2769510

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha