رقابت های انتخابی تیم ملی دارت کشور به میزبانی سنندج برگزار می شود

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی دارت بانوان و آقایان کشور به مدت دو روز در سنندج برگزار می شود.

به گزارش کرد پرس، آمنه غلام ویسی در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: رقابت های نهایی و انتخابی تیم ملی دارت ۲ بخش بانوان و آقایان کشور با عنوان «جام برترین ها» به مدت ۲ روز به میزبانی استان کردستان و در شهر سنندج برگزار می شود.

وی اظهار کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته این مسابقات طی روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه در سالن خانه دارت شهر سنندج برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان افزود: حمید عمرانی و ابراهیم قاسمی ۲ نماینده استان کردستان در بخش آقایان در این مسابقات هستند.

غلام ویسی با بیان اینکه ۲۰ بازیکن برتر کشور در ۲ بخش آقایان و بانوان به مدت ۲ روز برای پوشیدن پیراهن تیم ملی دارت کشورمان در این دوره مسابقات با یکدیگر به رقابت می پردازند، ادامه داد: مهرداد سیفی، ابوالفضل زارع، حسین اعرابی، علیرضا ایزدی، ابراهیم قاسمی، مرتضی دستجردی، حمید عمرانی، محمدقلی شهروی، امیرعلی یزدان پرست و امیرمحمد عسگری ۱۰ بازیکن برتر بخش آقایان هستند که در این دوره مسابقات برای مشخص شدن نفرات اصلی تیم ملی دارت کشور با هم رقابت می کنند.

وی یادآور شد: در بخش بانوان نیز ماهور رجبی، زینب زارع، الهام نیکخواه، سحر نوچیان، شهلا رواجی، مریم احمدی، محبوبه زارعی، فاطمه صادقی، انیس سال افزون و ستایش بهدار اصل ۱۰ بازیکن برتر حاضر در این مسابقات هستند.

کد خبر 2769282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha