صهیونیست‌ها از ترس پاسخ ما آغاز به ذخیره‌سازی مواد غذایی کرده‌اند و از شدت پاسخ ما مطلع هستند

سرویس سوریه - «حسین اکبری» سفیر کشورمان در دمشق اعلام کرد که  صهیونیست‌ها از ترس پاسخ قطعی ایران شروع به ذخیره‌سازی مواد غذایی و انرژی کرده‌اند و تنها از شدت پاسخ ما مطلع هستند.

به گزارش کردپرس، «حسین اکبری» سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه روز جمعه اعلام کرد که  صهیونیست‌ها از ترس پاسخ قطعی ایران شروع به ذخیره‌سازی مواد غذایی و انرژی کرده‌اند اما آنها تنها از شدت پاسخ ما مطلع هستند.

به نوشته رسانه‌های نزدیک به دولت دمشق، «حسین اکبری» سفیر کشورمان در دمشق در مراسم روز جهانی قدس در سفارت ایران در سوریه اظهار داشت که پس از آن که رژیم صهیونیستی با نقض آشکار تمام قوانین بین المللی، معاهده ۱۹۶۱ و منشور ملل متحد، سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را هدف قرار داد و به حاکمیت سوریه تجاوز کرد، ایران با ارائه شکایت به شورای امنیت، خواستار تشکیل جلسه فوق العاده این شورا شد.

حسین اکبری افزود: با توجه به ناکامی شورای امنیت در اتخاذ تصمیمات لازم برای جلوگیری از تکرار چنین جنایات هولناکی از سوی رژیم صهیونیستی، ایران حق خود را برای پاسخگویی محفوظ می دارد.

اکبری ادامه داد ما به کشورهای عضو شورای امنیت و سازمان ملل متحد هشدار می دهیم که در برابر این جنایات سکوت نکنند و رژیم صهیونیستی از انتقام قاطع ایران به شدت هراس دارد؛ اما پاسخ ایران آشکار نیست و فقط صهیونیست‌ها از عمق آن مطلع هستند.

لازم به ذکر است که جنگنده های F۳۵ رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی روز دوشنبه ۱۳ فروردین  از جولان اشغالی با شش موشک ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق را هدف قرار دادند.

کد خبر 2769105

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha