رژیم صهیونیستی حزب‌الله را به افزایش و گسترش حملات تهدید کرد

سرویس سوریه - وزیر دفاع رژیم صهیونیستی از افزایش و گسترش حملات این رژیم علیه حزب‌الله در بیروت و دمشق و مکان‌های دیگر خبر داد.

به گزارش کردپرس، ‌«یو اف گالانت» وزیر دفاع رژیم صهیونیستی روز جمعه ۱۰ فروردین در سخنانی اعلام کرد که حملاتشان را علیه حزب‌الله در بیروت، دمشق و هر مکان دوردست دیگر گسترش و افزایش خواهند داد.

به نوشته صدای آمریکا، «یوآف گالانت» وزیر دفاع رژیم صهیونیستی، روز جمعه دهم فروردین از گسترش حملات و افزایش آنها علیه حزب‌الله لبنان خبر داد.

اظهارات گالانت یک روز پس از حملات مرگبار منتسب به رژیم صهیونیستی علیه اهدافی در فرودگاه شهر حلب سوریه و نیز حمله مرگبار روز جمعه به خودروی حامل «علی نعیم»معاون فرمانده یگان موشکی حزب‌الله، در جنوب لبنان می‌آید.

دیدبان حقوق بشر سوریه مستقر در بریتانیا، آخرین آمار تلفات حمله منتسب به رژیم غاصب صهیونیستی علیه اهدافی در فرودگاه حلب را ۴۴ تن عنوان کرده و افزوده هفت تن از آنها عضو حزب‌الله بوده‌اند.

یوآف گالانت هشداد داد کشورش از حالت دفاعی به حالت تعقیب حزب‌الله روی می‌آورد و محل فعالیت این حزب در بیروت، دمشق، و یا هر مکان دوردست دیگر را هدف حمله قرار خواهد داد.

کد خبر 2768785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha