حمله موشکی رژیم صهیونیستی به فرودگاه‌های دمشق و حلب

سرویس سوریه - وزارت دفاع سوریه از حمله موشکی به فرودگاه‌های بین‌المللی دمشق و حلب کمتر از گذشت یک هفته پس از بازگشایی مجدد آنها توسط ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش کردپرس، وزارت دفاع سوریه بامداد یکشنبه اعلام کرد که فرودگاه‌های بین‌المللی دمشق و حلب کمتر از گذشت یک هفته پس از بازگشایی مجدد آنها توسط ارتش رژیم صهیونیستی هدف حمله موشکی قرار گرفتند.

به نوشته آژانس خبری نورس‌پرس، دولت سوریه روز چهارشنبه هفته گذشته اظهار داشت که فرودگاه دمشق پس از بمباران آن توسط اسرائیل بازگشایی شده است و فرودگاه حلب نیز سه روز پس از بسته شدن در اثر حملات بازگشایی شده است.

وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای تایید کرد که حوالی ساعت ۵:۲۵ بامداد یکشنبه ارتش رژیم صهیونیستی از دریای مدیترانه و غرب لاذقیه و از بلندی‌های جولان، فرودگاه‌های بین‌المللی دمشق و حلب را هدف حمله موشکی قرار داد.

در بیانیه وزارت دفاع سوریه آمده است که در این بمباران یک کارگر غیرنظامی در فرودگاه دمشق کشته شده و یک کارگر دیگر نیز زخمی شده است و به هر دو فرودگاه خسارت مالی وارد شده است. همچنین این حملات باعث تعطیلی این دو فرودگاه شده اند.

در همین حال وزارت حمل و نقل سوریه نیز اعلام کرد که «برنامه های پروازهای ورودی و خروجی از طریق فرودگاه‌های دمشق و حلب به فرودگاه لاذقیه منتقل شده است.

کد خبر 2762235

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha