جهش تولید با مشارکت مردم یعنی کاهش تصدی‌گری دولت

سرویس ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های نمازجمعه گفت: تحقق شعار سال با کاهش تصدی‌گری دولت در اقتصاد به دست می‌آید.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار عنوان کرد: اتخاذ راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم» به خاطر این است که یکی از مشکلات اقتصاد ما تصدی‌گری دولت است و هر جایی که مردم پای کار بودند مشکل حل شده و هر جایی که مردم نبودند دشمن به آن دسترسی پیدا کرده بنابراین توجه به مشارکت مردم از جمله ضروریات است و دولت باید به آن توجه داشته باشد.

امام جمعه ایلام بیان داشت: نقطه آسیب پذیری کشور اقتصاد است و راهبرد رهبر معظم انقلاب رفع این مشکل جهش تولید با مشارکت واقعی مردم است.  

وی ادامه داد: رهبر انقلاب برای برنامه هفتم رشد ۸ درصدی مشخص کرده‌اند که اگر جهش تولید و رشد ۸ درصدی داشته باشیم مشکل بیکاری، تورم و کسری بودجه حل شده و صادرات رونق پیدا می‌کند و اعتماد ملی بیش از گذشته خواهد شد.  

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: مشوق‌هایی برای سرمایه‌گذاران باید در نظر گرفته شود و افرادی که در مسیر تولید کارشکنی کرده برکنار و قوانین دست و پا گیر حذف شوند.  

کریمی تبار با بیان اینکه مبارزه با فساد ضروری است، تصریح کرد: در بحث پرونده چای دبش انتظار این بود که سریع‌تر رسیدگی شود و نتیجه آن در اختیار مردم قرار گیرد.  

امام جمعه ایلام تأکید کرد: مبارزه با قاچاق و واردات بی‌رویه باید مدنظر باشد و در استان ایلام ظرفیت‌های خوبی برای این مهم وجود دارد.  

کد خبر 2768471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha