عضو فراکسیون حزب دمکرات کردستان در مجلس عراق: رئیس جمهور باید جوابگو باشد، او نماینده کُرد است یا تنها نمایندگی حزبش را برعهده دارد؟

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ عضو فراکسیون حزب دمکرات در مجلس عراق اعلام کرد کناره‌گیری از پست ریاست جمهوری بسیار بهتر از ماندن در سکوت است.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری باسنیوز، خدر منتک نماینده مجلس عراق از فراکسیون حزب دمکرات کردستان اعلام کرد بسیار متعجب هستیم رئیس جمهوری عراق چرا در خصوص احکام دادگاه فدرال اظهارنظر نمی‌کند؟ همه ما می‌دانیم که فشار و اعمال تخلفات عمده بر علیه حقوق بگیران اقلیم کردستان از یک طرف و برعلیه اقلیتها از طرف دیگر  و موضوع انرژی و اختیارات قانونی اقلیم کردستان آغاز شده‌اند، صاحبان قدرت در عراق به دشمنیهای گذشته خود بر علیه اقلیم کردستان رجوع کرده‌اند اما رئیس جمهور عراق سکوت اختیار کرده است.

وی افزود: ما از رئیس جمهور عراق می‌پرسیم آیا او نماینده کُرد و کردستان است یا فقط نمایندگی حزب خود را به انجام می‌رساند؟ وی باید این را خوب بداند که اگر به خاطر کرد و کردستان نبود اکنون در چنین منصبی نبود.

این نماینده حزب دمکرات کردستان اعلام کرد به دلیل سکوت رئیس جمهور عراق از او می‌خواهیم که از سمت خود کناره گیری کند شاید کنارەگیری او برای کُردها سود بیشتری داشته باشد تا ماندن در سکوت!

کد خبر 2768277

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha