سخنگوی اتحادیه میهنی کردستان: از دولت اقلیم کردستان می‌خواهیم با پولی که برای تامین حقوق ارسال شده حقوق کارمندان را پرداخت کند

سرویس عراق و اقلیم کردستان_سخنگوی اتحادیه میهنی کردستان از دولت اقلیم کردستان خواست تا پولی که برای تامین حقوق کارمندان از بغداد حواله شده است را صرف پرداخت حقوق کند.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری ویستگه نیوز، دفتر سیاسی اتحادیه میهنی کردستان به سرپرستی بافل طالبانی رئیس حزب، به منظور تصمیم گیری در خصوص تعیین کاندیداهای انتخاباتی خود برای شرکت در انتخابات پارلمانی تشکیل جلسه داد.

سعدی احمد پیره سخنگوی حزب در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد اتحادیه میهنی کردستان ضمن موافقت با پرداخت حقوق کارمندان خود از دولت اقلیم کردستان می‌خواهد پول فرستاده شده از بغداد برای تامین حقوق کارمندان و حقوق بگیران را توزیع کند.

وی افزود: باید وزارت اقتصاد و دارای اقلیم  وزارتخانه به وزارتخانه شروع به توزیع حقوق کند تیم اتحادیه میهنی کردستان در جلسه هیئت دولت خواستار توزیع حقوق شدند اما در نهایت این کابینه هیئت دولت است و در خصوص آن بحث و گفتگو می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز در سالروز فاجعه بمباران شیمیایی حلبچه به خانواده‌های شهید این فاجعه انسانی تسلیت می‌گوییم و برای قربانیان سلاح‌های شیمیایی آرزوی سلامتی و تندرستی داریم. استانی کردن حلبچه و انجام همکاریهای لازم از سوی دولت فدرال عراق و اقلیم کردستان و جامعه بین‌المللی و افتتاح یک مرکز بهداشتی برای تحقیق درباره  آب و خاک و مزارع کشاورزی و نوزادان این استان حائز اهمیت است.

سعدی احمد پیره افزد: اتحادیه میهنی کردستان در زمان مشخصی لیست نامزدهای انتخاباتی خود را برای انتخابات پارلمان کردستان به کمیسیون ارائه خواهد داد اسامی برخی از نامزدهای انتخاباتی اتحادیه میهنی مشخص شده‌اند و در چند روز آینده اسامی کامل آنها اعلام خواهد شد.

وی در ادامه اعلام کرد: می‌خواهیم که انجام تبلیغات انتخاباتی عاری از زبان شدیدالحن  و خشن باشند چون استفاده از زبان خشن عامل پیروزی هیچ جناحی نخواهد شد همزمان ما هیچ لیست انتخاباتی را تهدیدی بر علیه خود نمی‌دانیم.

کد خبر 2768271

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha